Mai exact, este vorba despre modelele Civic şi CR-V, produse în perioada 2006 – 2008, având ca ţări de provenienţă Japonia şi Marea Britanie. 

'În cazul unora dintre vehiculele vizate, modulele de umflare a airbag-urilor pentru pasageri pot produce o presiune prea mare dacă se declanşează în caz de accident. Această presiune în exces poate duce la deteriorarea modulului', menţionează sursa citată. 

În urma acestei deteriorări se pot produce particule metalice care pot pătrunde în interiorul habitaclului, 'fapt ce ar putea cauza diverse prejudicii pasagerilor'. 

Honda Trading România a luat măsura de înştiinţare a reprezentanţilor săi din toată ţara, care, la rândul lor, urmează să contacteze clienţii ce pot fi afectaţi de apariţia acestui inconvenient. Remedierea defectelor ce pot apărea din cauza acestei probleme, precum şi aducerea la conformitate a modelelor afectate, se va face gratuit, fără niciun cost din partea clienţilor. Durata operaţiunilor este de aproximativ o oră. 

Ford a anunţat în ianuarie că va rechema la service aproximativ 816.000 de vehicule, extinzând precedentele acţiuni care au vizat modelele echipate cu airbaguri produse de grupul nipon Takata, transmite Reuters.

Grupul auto japonez Toyota Motor Corp a anunţat în octombrie 2016 că va rechema în service aproximativ 5,8 milioane de autovehicule vândute la nivel mondial din cauza unei posibile probleme la airbag-urile produse de Takata Corp.

AGERPRES