Atât Intercomfilm Distribution, cât şi Hollywood Multiplex Operations au recunoscut faptele şi, ca urmare, au beneficiat de reducerea cuantumului amenzilor, în conformitate cu dispoziţiile legale. Astfel, compania Intercomfilm Distribution a fost sancţionată cu 7.675 lei, iar Hollywood Multiplex Operations cu 99.896 lei.

În urma unei investigaţii declanşate în iunie 2013, Consiliul Concurenţei a constatat că cele două companii au fixat preţul de revânzare, contractul de exploatare filme încheiat între acestea conţinând  o clauză expresă care prevedea că “Preţul minim de intrare la spectacolele de cinema va fi stabilit de comun acord”.

Conform prevederilor în domeniul concurenţei, o înţelegere între un furnizor şi un distribuitor pentru a stabili preţul la care urmează să-şi revândă produsele (resale price maintenance) reprezintă o practică anticoncurenţială. În urma unei înţelegeri de acest tip, consumatorii sunt afectaţi direct, neputând beneficia de preţuri mai mici deoarece distribuitorul nu poate reduce preţurile sub cele stabilite cu furnizorul.