"În exerciţiul financiar 2017/18, ne-am atins obiectivele cu privire la cifra de afaceri. Astfel, ne-am putut impune cu succes într-un domeniu concurenţial care, ca urmare a digitalizării în creştere, a devenit mai pretenţios ca oricând. Datorită strategiei noastre de împletire a comerţului staţionar cu comerţul online, le putem oferi clienţilor noştri, pe toate canalele, soluţii potrivite perfect pentru proiectele lor de construcţii şi renovări", a declarat Albrecht Hornbach, preşedintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Management AG.

Divizia Hornbach Baustoff Union GmbH a concernului a înregistrat în anul financiar 2017/18 o creştere substanţială a cifrei de afaceri. Incluzând cifrele de afaceri ale celor două unităţi nou deschise în trimestrul al III-lea, cifra de afaceri netă a celor 29 de sucursale a crescut cu 8,3%, la 248 milioane euro, după o creştere de 4,8% în anul precedent. 

Activităţile de comerţ DIY din cele opt ţări unde există magazine Hornbach (regiunea Restul Europei) au reprezentat, la fel ca în ultimii doi ani, motorul de creştere din concern. 

Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcţiilor şi grădinăritului cu o istorie de 6 generaţii. În acest moment, concernul deţine 156 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit, în 9 ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveţia, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).