De asemenea, Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, estimează pentru finele acestui an o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, comparativ cu 178 milioane lei în 2012.

Potrivit datelor companiei, vânzările de pachete turistice distribuite prin reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines au înregistrat anul acesta o creștere de aproximativ 62% față de 2012, ajungând la 69,41 milioane de lei.

Majorări  s-au înregistrat și la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 19%, ajungând la 87,66 milioane lei, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines, au avut un avans de 6% în 2013 comparativ cu 2012, atingând cifra de 38,76 milioane lei.

În acest an, reţeaua TUI TravelCenter şi Eurolines s-a extins cu 16 agenţii de turism, birourile de vânzări fiind deschise, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului Eurolines, în mall-uri şi centrele comerciale mari.

70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezintă în acest an aportul Touring Europabus România, companie care deţine brandurile TUI TravelCenter și Eurolines. Şi celelalte companii membre ale grupului Eurolines au înregistrat creşteri ale cifrei de afaceri în 2013 astfel: Nova Travel, tour operatorul Grupului, a înregistrat o creștere de aproximativ 29% faţă de nivelul înregistrat în 2012; Danubius Travel, tour operatorul specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România) al Grupului Eurolines, a avut o creştere de aproximativ 45% a cifrei de afaceri în anul 2013, comparativ cu anul 2012, iar Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Payless, a avut, anul acesta, o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 27% față de anul 2012.

.