Potrivit datelor companiei, Touring Europabus România a avut în T1 2014 o creştere de 48% a cifrei de afaceri faţă de T1 2013, ajungând până la nivelul de 77 milioane de lei. Cea mai mare creştere, de 65%, a venit din vânzarea de pachete turistice distribuite prin reţeaua de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines.

Creşterea accentuată a vânzărilor de pachete turistice în T1 2014 are la bază diversificarea ofertei, introducerea de noi destinaţii în portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking şi pentru destinaţiile exotice. Practic, în ultimele 12 luni, au fost deschise 16 noi birouri de vânzări şi, în acest moment, cu un număr de 78 de puncte de lucru, Touring Europabus România deţine cea mai extinsă reţea de agenţii din România.

De asemenea, Nova Travel, tour operatorul Grupului, a avut o creştere a cifrei de afaceri de 25% în T1 din 2014 față de T1 2013, până la nivelul de 6,5 milioane de lei. Nova Travel a mărit în acest an numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinaţii în portofoliul său, respectiv către Spania şi Grecia. În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinaţii din Turcia, Grecia şi Spania.

În același timp, Danubius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming şi business travel, a înregistrat o creştere de aproximativ 25% a cifrei de afaceri în anul T1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungând la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numărul de turişti străini care vor veni în Romania prin intermediul Danubius Travel va creşte cu 55% în acest an, ajungând la aproximativ 100.000 de persoane. Anul trecut, Grupul Eurolines România a avut o cifră de afaceri de 330 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de nivelul din 2012.