PUBLICAȚIILE NOASTRE:

IT & C

Google lansează în România "Engage", un program gratuit destinat agenţiilor din mediul online

Autor: Nicoleta Bănilă | luni, 31 octombrie 2011 | 3 Comentarii

Google anunţă lansarea în România a programului gratuit Google Engage, conceput pentru pregătirea şi sprijinirea agenţiilor din mediul online, precum companii de publicitate online, agenţii full-service, webmasteri, designeri şi dezvoltatori web, consultanţi SEO sau SEM

Prin programul Google Engage, participanţii vor primi acces gratuit la resurse educaţionale pentru a-şi creşte atât propria afacere, cât şi afacerile clienţilor.

Programul include sesiuni de training privind publicitatea online, materiale promoţionale, dar şi cupoane AdWords gratuite, în valoare de 250 lei fiecare, care pot fi folosite pentru atragerea de noi clienţi. Prin înscrierea în Google Engage, agenţiile au, totodată, acces gratuit la certificare Google AdWords, putând deveni "Google Certified Partner".

Agenţiile care doresc să participe şi să se înscrie în program pot aplica online pe pagina Google Engage România. Primul eveniment Engage are loc miercuri, 2 noiembrie 2011, este organizat de echipa Google România şi are ca invitaţi experţi Google şi agenţii din alte ţări.

Fondată în anul 1998 de către absolvenţii Stanford Larry Page şi Sergey Brin, compania Google este, la ora actuală, prezentă pe toate marile pieţele globale. Google are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord şi de Sud, Europa şi Asia.

SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.