Gigantul american spune că peste 4 milioane de firme plătitoare care folosesc serviciul său integrat G Suite vor beneficia de securitate sporită. Aceasta include un nou Gmail, cu un aspect schimbat, caracteristici avansate de securitate, noi aplicații ale inteligenței artificiale Google și mai multe integrări cu alte aplicații G Suite.
De asemenea, antreprenorii vor putea folosi aplicația de gestionare a activităților Task.

Luna trecută, Google a introdus noi protecții împotriva phishingului, pentru a preveni inclusiv situațiile în care un infractor cibernetic pretinde că este un executiv dintr-o companie pentru a pune mîna pe date sensibile din firmă.
„Cu aceste noi protecții, Gmail a ajutat la blocarea a 99,9% din încercările de fraudă BEC (Business Email Compromise), prin avertizarea utilizatorilor sau prin mutarea automată a mesajelor în spam” – spune Google.
Recent, Google a introdus o nouă abordare a protecției informațiilor: modul confidențial Gmail.

În modul confidențial, clienții vor putea să-și protejeze conținutul delicat din e-mailurile lor prin stabilirea de date de expirare sau prin revocarea mesajelor trimise anterior. Deoarece clienții pot solicita autentificarea suplimentară prin mesaj text pentru a vizualiza un e-mail, este posibilă și protejarea datelor chiar dacă contul de e-mail al unui destinatar a fost deturnat în timp ce mesajul este activ.