Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Industrie

Goodyear investește 77 mil. USD într-o nouă uzină pentru anvelope premium

Autor: | | 0 Comentarii

Dezvoltând modelul său de afaceri conectat, Goodyear Tire & Rubber Co. a anunțat intenția de a crea o nouă unitate de producție în Luxemburg, care să utilizeze un proces inovativ de producție pentru a satisface cererea tot mai mare de clienți și consumatori pentru anvelopele premium.

Numită Mercury, noua unitate de producţie dispune de staţii de lucru extrem de automatizate şi interconectate, utilizând tehnologii de fabricare a aditivilor, pentru a produce în mod eficient anvelope premium în cantităţi mici, la cerere, atât pentru clienţi de pe piaţa de înlocuire, cât şi pentru echipare originală.

Preşedintele Goodyear şi CEO, Richard J. Kramer, a anunţat personal noua unitate de producţie Mercury şi planurile companiei. „Mercury abordează complexitatea din ce în ce mai mare din industria anvelopelor, deoarece numărul de modele şi opţiuni disponibile pentru consumatori continuă să crească", a spus Kramer. „Noua uzină ne dă capacitatea de a mări viteza şi flexibilitatea pentru a satisface cerererile repetate de volume mici de anvelope Goodyear cu marjă mare, şi de a le furniza clienţilor la cerere, mai repede decât oricând".

„Mercury va promova modelul nostru de afaceri conectat, care aliniază toate activele noastre - de la linia de producţie la consumatorii care aleg Goodyear online şi până la vânzare cu amănuntul", a adăugat acesta. "Uzina va completa unităţile de producţie existente de volum mare şi ne va oferi un adevărat avantaj competitiv".

Noua facilitate, prevăzută a se deschide în 2019, se află în imediata vecinătate a centrului de inovare Goodyear din Luxemburg şi a pistei de testare a anvelopelor de aici. Compania investeşte 77 milioane de dolari în unitatea de producţie, care va produce aproximativ 500.000 de anvelope anual şi va crea aproximativ 70 de noi locuri de muncă cu normă întreagă.

Tehnologia utilizată în procesul de producţie Mercury a fost dezvoltată şi testată în ultimii cinci ani la centrele de inovare şi dezvoltare ale companiei Goodyear. Numele Mercury este o referire la zeul mitic al comerţului şi al călătoriilor, care a inspirat crearea logo-ului piciorului înaripat al lui Goodyear de către fondatorul companiei, Frank A. Seiberling.

Goodyear este una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume. Are aproximativ 65.000 de oameni şi îşi fabrică produsele în 47 de unităţi de producţie din 21 de ţări din întreaga lume. Cele două centre de inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg se străduiesc să dezvolte produse şi servicii de ultima generaţie care stabilesc standardele tehnologice şi de performanţă pentru industrie.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro