Previziunile privind investiţiile în publicitatea pe mobil în 2016 sunt de 100 de miliarde de dolari şi de dublare a acestei sume până în 2019. 

GfK dispune de toate instrumentele de care au nevoie agenţiile de media, publisherii şi advertiserii pentru a evalua imaginea completă cross-media, inclusiv de la nivel de impact asupra brandului. Aceasta presupune nu numai măsurarea efectivă a expunerii la reclame la nivel individual, ci şi atribuirea acestor expuneri pe multiplele dispozitive disponibile, precum şi diferite ecosisteme. 

Aceste soluţii sunt în prezent folosite şi optimizate şi vor fi incluse în portofoliul GfK, inclusiv în studiile de tracking de comunicare GfK Experience Effects, începând cu noiembrie 2015, se arată în comunicat. 

"Anul trecut în această perioadă susţineam prezentări în cadrul conferinţelor şi le spuneam clienţilor că marea problemă în publicitatea pe mobil este că nu putem evalua corect reclamele, în ciuda faptului că sunt atât de multe date disponibile, în principal din cauza confidenţialităţii şi a provocărilor tehnologiei. Suntem acum în măsură să oferim mai multă claritate în evaluarea cross-media completă, aderând în acelaşi timp deplin la codurile de confidenţialitate şi la legislaţie", a declarat Arno Hummerston, Director Global, Digital Market Intelligence GfK. 

"Prin combinarea măsurării expunerii la reclame pe browser-ul PC cu măsurarea expunerii la reclame în browser-ele mobile şi de asemenea în aplicaţii, GfK reuşeşte să închidă circuitul măsurătorilor digitale cross-media. Avem o acoperire şi o scală mare prin parteneri precum Facebook. Vom continua să investim în dezvoltarea soluţiilor noastre pentru reclamele online pentru a ajuta oamenii de marketing să îşi înţeleagă mai bine eforturile în spaţiul digital. În acest fel, ei pot oferi campanii mai bine integrate şi mai performante", a mai adăugat Arno Hummerston. 

Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România are o cifră de afaceri de 16,2 milioane euro în 2014 şi peste 13.000 de experţi în cercetarea de piaţă, care activează în peste 100 de ţări, activităţile GfK România fiind structurate în două sectoare, Consumer Choices şi Consumer Experiences.

Sursa: Agerpres