Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Germania proiectează un tren de marfă ce poate atinge o viteză de până la 400 de km/h

Autor: | | 0 Comentarii

Centrul Aerospațial German (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt, DLR) a realizat un concept holistic de locomotivă modernă – NGT CARGO, pentru creșterea atractivității transportului feroviar european de marfă.

Trenurile automate NGT CARGO vor fi alcătuite din vagoane individuale şi vagoane de capăt puternice cuplate împreună în funcţie de solicitări. „În acest fel, putem transporta o gamă largă de mărfuri într-o manieră flexibilă cu un consum minim de resurse, un număr minim de personal şi un timp de călătorie redus”, a declarat cercetatorul DLR, Joachim Winter, cel care conduce proiectul Next Generation Train (NGT), citat de clubferoviar.ro.

Vagoanele de capăt asigură tracţiunea necesară, pe o infrastructură adecvată, se poate atinge o viteză de până la 400 de km/h; pe liniile existente se pot atinge viteze de până la 160 sau 200 de km/h.

Pentru a face transportul cu vagoane individuale potrivit pentru viitor, vagoanele de marfă inteligente incluse în conceptul NGT CARGO au tracţiune separată bazată pe motoare electrice şi o baterie care stochează energia recuperată în timpul frânarii. Acest lucru face posibilă manipularea separată a vagoanelor individuale, fără a avea nevoie de personal de manevră, locomotive de manevră sau linii de contact. În plus, vagoanele individuale pot călători ultimii kilometrii până la client în mod automat şi autonom. Fiecare vagon individual este dotat cu senzorii necesari pentru a face acest lucru. Astfel, trenul poate fi localizat tot timpul, iar clienţii pot obţine detalii precise cu privire la stadiul curent şi ora de sosire a mărfurilor lor. Vagoanele pot fi conduse direct în porturi, staţii de transbordare şi terminale logistice, direct pe liniile înalte cu cremalieră, unde sunt, de asemenea, încărcate şi descarcate automat.

Pentru operare pe liniile de mare viteză, vagoanele individuale NGT CARGO formează o unitate şi sunt combinate cu unul sau două vagoane de capăt pentru a forma o locomotivă completă.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 octombrie 2017

CNAIR decontează facturi pentru autostrada Sebeş-Turda

Transporturi si Infrastructura

20 octombrie 2017

Cât ar putea costa autostrada de centură a Capitalei

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro