Potrivit liderului de sindicat, citat de presa din România, noile garnituri trebuiau să circule de la 1 mai, dar în asemenea condiţii termenul nu poate fi respectat. În urma testelor, s-a descoperit că trenurile sunt mai late cu 12 milimetri, decât trebuia.

Metrorex a achiziţionat în total 16 garnituri, în valoare de aproximativ o sută de milioane de euro, din care şase au şi sosit la Bucureşti. Conducerea companiei a răspuns, într-o scrisoare, la acuzaţiile lansate de liderul sindical, dar din explicaţiile complicate a rezultat în final că aceste garnituri de metrou, care de altfel corespund standardelor europene şi altor norme tehnice, nu pot fi puse în circulaţie, deoarece, sunt mai late cu aproximativ 12 milimetri şi riscă să afecteze marginea peronului. Singura souţie este de a tăia un centrimetru din banda de urcare. Deocamdată nu se ştie cât va costa această operaţiune.

SURSA: Rador