Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Ford pune în vânzare Fiesta ST cu motor EcoBoost de 1.5 litri care dezvoltă 200 CP

Autor: | | 0 Comentarii

Noua generație Fiesta ST este animată de noul motor pe benzină 1.5 EcoBoost - primul motor cu trei cilindri din istorie regăsit pe un model Ford Performance - care dezvoltă 200 CP și un cuplu de 290 Nm, accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.5 secunde și asigură o viteză maximă de 232 km/h.

Modurile selectabile de pilotaj prezente în premieră pe Fiesta ST, permit configurarea sistemelor care controlează motorul, direcţia şi stabilitatea maşinii cu ajutorul setărilor Normal, Sport şi Track, transformând modelul prin simpla apăsare a unui buton dintr-un hatchback flexibil care poate fi folosit în viaţa de zi cu zi într-o maşină sport cu pedigree de circuit. Sistemul opţional Launch Control le va da ocazia celor care vor pilota noua generaţie Fiesta ST să atingă un nivel maxim de satisfacţie prin starturi foarte rapide şi consistente pe circuit. Acest sistem este sprijinit de elemente grafice dedicate pe ecranul de 4.2 inci din zona instrumentarului de bord.

Diferenţialul mecanic cu alunecare limitată, disponibil opţional şi prezent în premieră pe Fiesta ST, optimizează aderenţa în viraje. În acelaşi timp, noile arcuri vectoriale (Force Vectoring Springs), tehnologie patentată de Ford, permit intrări mai agresive în viraje şi un răspuns mai exact care oferă o experienţă excelentă de condus.

Noua generaţie Fiesta ST este disponibilă încă din momentul lansării în versiuni de caroserie cu trei sau cinci portiere, oferind sisteme de confort şi tehnologice precum conectivitatea SYNC 3, sistemul audio B&O PLAY, Lane Keeping Ai) sau Traffic Sign Recognition.

„Șoferii Hot-hatch-urilor se aşteaptă la lucruri mari de la această maşină de clasă mică. Am pus în aplicare tot ceea ce am învăţat în dezvoltarea modelelor recente din gama Ford Performance - implicit Ford Focus RS şi Ford GT - pentru a dezvolta o nouă generaţie Fiesta ST care stabileşte standarde noi în segment la capitolul plăcere a condusului. Sunetul gutural al celor trei cilindri le va «vorbi» pasionaţilor indiferent de limba în care comunică aceştia", spune Leo Roeks, director Ford Performance Europa.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.