”În 2016 plănuim să creștem și să investim puternic în echipele noastre. Anul acesta vom continua și investițiile în infrastructură. O direcție importantă o reprezinta atragerea de parteneriate strategice ce vor duce la extinderea Softvision atât pe piața din România, cât și pe cea internațională din SUA și Asia. Primii pași în vederea susținerii planurilor ambițioase de extindere și creștere au fost făcuți de la finele anului 2015, când am deschis un nou sediu în Las Vegas”, ne spune George Stan, director general Softvision.

„În momentul de față, Softvision se află într-o perioadă de creștere accelerată din perspectiva proiectelor în continuă dezvoltare. Prin urmare, ne așteptăm ca până la finalul lui 2016 să ni se alăture încă 500 de colegi noi, păstrând trendul ascendent al ultimilor ani,”, adaugă George Stan.

În continuare, mediul de afaceri de pe piaţa IT este marcat de o competiție acerbă în ceea ce priveşte atragerea şi retenţia specialiștilor din domeniu, fapt ce determină Softvision să își concentreze eforturile și în organizarea de traininguri pe o gamă largă de tehnologii în vederea specializării și instruirii absolvenților de studii tehnice. Astfel, tinerii specialiști vor fi pregătiți pentru provocările tehnice ce le vor întâlni în activitatea profesională.

Cu o experiență de 18 ani pe piața de software development din România, cu sediul central în Cluj-Napoca și filiale în București, Iași, Timișoara, Baia Mare, dar și în SUA (Silicon Valley și Las Vegas), Softvision dezvoltă peste 300 de proiecte pentru 200 de clienţi din Europa şi SUA, acoperind servicii şi produse de tip dezvoltare software, testarea și asigurarea calității, aplicații mobile, UI/UX Design, servicii de suport şi altele. În portofoliul de clienți află Microsoft, Toshiba, Alcatel, Sharp, Swisscom, Sprint și mulți alții.