„Sunt două elemente care stau la baza strategiei noastre de business şi care ne-au ajutat să setăm tendinţele industriei locale de cosmetică. Am mizat pe inovaţie în fiecare etapă de dezvoltare a produselor noastre: concept, selectarea ingredientelor active și dozarea optimă a acestora, alegerea ambalajelor ergonomice și sigure în utilizare, perfect adaptate formulărilor lor. Acest fapt ne-a permis, într-un ritm extrem de alert, să lansăm game întregi de produse”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. 

Anul trecut, compania a înregistrat mai multe premiere la nivel de procese de fabricaţie. Astfel, unitatea de producţie de la Cluj a fost dotată cu o nouă linie automată de ambalare cu sistem robotizat.

De asemenea, a fost inovată şi tehnologia de etichetare a produselor de curăţenie, prin trecerea de la modalitatea clasică cu etichete autoadezive, la metoda de etichetare shrink sleeve, care permite consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

Din punct de vedere al dezvoltării ambalajelor, principalele direcţii au fost inovarea design-ului, care se evidenţieze beneficiile produsului, ergonomia în utilizare şi sustenabilitatea. Produsele sunt etichetate pe întreaga lor suprafaţă, utilizând o folie ecologică, uşor de reciclat.

Din datele companiei mai reiese că, în fiecare an, sunt lansate şi modernizateminim 100 de produse noi, iar capacitatea totală de producţie este de circa 27 milioane de produse.