Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Timp liber

Familiile cu copii, între consumul de programe TV și tehnologia modernă

Autor: | | 0 Comentarii

Care sunt trendurile în materie de tehnologie, shopping behavior şi consum media ale acestui an în rândul românilor? Iată prezentarea unui raport care urmăreşte comportamentul consumatorilor români şi interesele acestora.

Pentru a facilita înţelegerea consumatorilor, noul studiu Consumer Report (ediţia 2017), lansat de Starcom România, se împarte în patru categorii, reprezentative pentru stadiul de viaţă în care aceştia se află: Familiile cu copii („Families with kids”) – familii care au în grijă copii cu vârsta până în 14 ani, membrii familiei având vârsta cuprinsă între 18-45 ani; Adolescenţii („Teens”) – elevi, cu vârsta cuprinsă între 14 şi 17 ani; Tinerii necăsătoriţi („Single Youth”) – generaţia Millennials, necăsătoriţi şi fără copii, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 34 de ani; Familii fără copii în grijă („Families without kids”) – majoritatea membrilor familiei au depăşit vârsta de 45 ani şi nu au copii mai mici de 14 ani în grijă.

Familiile cu copii („Families with kids”) este segmentul care se află la graniţa dintre modern şi tradiţional, este targetul care îmbină consumul media focusat pe TV cu cel al tehnologiei moderne şi mobile. Deşi rămân consumatori de TV, televizorul fiind aparatul în jurul căruia familia se strânge şi petrece timp împreună, ei folosesc şi internetul mai mult decât restul populaţiei din mediul urban. În casele lor se găseşte aparatură modernă, le place să fie în pas cu tehnologia şi beneficiile care vin odată cu acest avans tehnologic – aparatură conectată, conexiune uşoară şi rapidă cu cei dragi, share-uirea de evenimente importante rapid cu prietenii sau familia extinsă.

Bărbaţii din acest segment au o apetenţă mai ridicată pentru aparatura modernă, fiind în grad mai ridicat posesori de smartphones şi utilizând mai multe funcţii ale acestuia, cum ar fi funcţia GPS şi navigare, trimiterea de mesaje video sau filmare.

La nivel de influenţatori online, acest segment îi urmăreşte pe Facebook pe cei care scriu sub diverse teme, însă îi consideră în mod special surse de informare pe cei din categoria food, lifestyle şi casă/grădină. Informaţiile lor îi inspiră şi îi ţin la curent. Pe Instagram, Twitter, YouTube şi bloguri urmăresc mai degrabă influenţatori din segmentul de lifestyle.

„Families with kids” reacţionează bine şi la influenţatori din segmentul de fashion pe Instagram. Informaţiile lor îi inspiră şi îi ţin la curent cu trendurile, foarte posibil bucurându-se de un moment de relaxare şi timp pentru sine atunci când accesează conţinutul postat de aceştia.

 

Pentru Tinerii necăsătoriţi („Single Youth”) dormitorul nu mai este doar camera în care dorm, ci devine locaţia principală în care interacţionează cu tehnologia modernă în timpul liber. Creşterea interesului pentru tehnologia mobilă (telefoane mobile, laptop-uri, etc.) a adus cu ea schimbări comportamentale semnificative în ceea ce priveşte obiceiurile de relaxare ale tinerilor. A reieşit foarte clar faptul că tinerii din această categorie sunt orientaţi către orice este mobil, pentru că pot fi mereu conectaţi cu prietenii, familia sau interesele lor.

8 din 10 tineri din categoria „Single Youth”, în egală măsură femei şi bărbaţi, deţin un smartphone. Este device-ul pe care îl folosesc cel mai mult în consumul de conţinut video şi totodată în generarea de conţinut. Folosesc smartphone-ul în momentele libere din zi, pentru jocuri şi social media.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro