Şcoala internaţională de antreprenoriat, The Entrepreneurship Academy  a fost deschisă în parteneriat cu Team Academy din Olanda, şi aduce pe piaţa autohtonă un nou model educațional universitar. Mai precis, programul de studiu combină cursuri cu experți din mediul de business cu stagii de practică anuale în străinătate, ambele menite să le ofere sprijinul teoretic pentru a-și dezvolta, în echipe, afaceri reale. Acest model a fost implementat cu succes și în Finlanda, Franța, Germania, Marea Britanie, Spania, Ungaria, Argentina și Peru. Acolo, 91% dintre absolvenții acestui model educațional au un loc de muncă în primele 6 luni după absolvire, iar 47% au un business sustenabil la 2 ani după absolvire. 

The Entrepreneurship Academy le oferă tinerilor care își doresc să devină antreprenori posibilitatea nu doar să învețe de la antreprenori cu experiență locală și internațională, ci și să aplice imediat ceea ce învață, familiarizându-se, astfel, cu realitățile mediului de business din România. 

Astfel că, pe parcursul celor 4 ani de studiu, studenții antreprenori își vor împărți timpul între cursuri de administrarea afacerilor, marketing, economie, management sau vânzări și crearea și dezvoltarea unor business-uri profitabile, sub îndrumarea unor antreprenori și oameni de afaceri de renume. Printre aceștia se numără, până acum, şi Florin Ilie – Head of Financial Markets Sales al ING Bank în Romania ING, Steven van Groningen – CEO Raiffeisen Bank, Cosmin Alexandru – decan al The Entrepreneurship Academy și Sergiu Neguț – Antreprenor și Associate Dean la Maastricht School of Management.

Anual, studenții vor efectua stagii de practică în străinătate – în Amsterdam, Silicon Valley și într-o țară cu piață emergentă. Pentru ca, la finalul facultății, ei să aibă propria companie deja înființată și un set de abilități ce pot fi dezvoltate doar în afara sălilor de curs clasice: atitudine antreprenorială, responsabilitate și capacitatea de a-și transforma ideile în realitate.

Perioada de aplicații pentru anul universitar 2016‐2017 s‐a deschis în luna ianuarie printr‐o serie de evenimente, numite BootDay, în care liceeni din clasa a XII‐a din toată țara participă la o simulare de o zi a programului de antreprenoriat. Pentru următorul eveniment care va avea loc în perioada 12-13 martie înscrierile sunt deschise pe site‐ul entrepreneurship‐academy.ro. Primul BootDay a avut loc sâmbătă, 6 februarie, unde 12 candidați au avut la dispoziție 10 ore să rezolve un brief al unei companii românești și să propună soluții reale pe care clientul le poate implementa în dezvoltarea business-ului. BootDay-ul este ultima etapă din procesul de aplicare la The Entrepreneurship Academy, la finalul căruia candidații primesc răspunsul pozitiv sau negativ în privința acceptării lor la facultatea de antreprenoriat.

În România, facultatea a fost dezvoltată după un model educațional existent de peste 20 de ani în Finlanda și implementat cu succes în peste 18 țări.