În total, în cadrul diviziei sunt 35 consultanți care-și desfășoara activitatea în 4 centre aflate in București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.

Creșterile înregistrate de această divizie se datorează, printre altele, și investițiilor  în tehnologie specifică domeniului, dar și indicatorii financiari stabili și rezultatele economice constant crescătoare ale companiei Eximtur.

De asemenea, creșterea afacerilor companiei pe segmentul business travel, activitate care a ajuns să genereze 69% din totalul vânzărilor companiei în anul 2016, a determinat decizia managementului companiei de a adera la o rețea globală de travel management.

“Afilierea la Uniglobe ne oferă accesul la un sistem internațional mai performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri. Deschiderea spre tehnologie de vârf, programe informatice și sisteme de rezervări care optimizează prețuri și tarife, gestionarea mai operativă a solicitărilor clienților, accesul la furnizori atent selectați și validați de rețeaua globală, sunt principalele avantaje ale afilierii”, spune Lucia Nora Morariu (foto), CEO Eximtur.

Compania românească a fost înființată în 1993 și deţine 28 de agenții proprii şi francizate, în 19 orașe din România. Anul trecut a avut o cifră de vânzări de 47 mil. euro și un profit de 300.000 euro.

Uniglobe Travel International, cu un volum anual de vânzări de 5 miliarde dolari, are sediul central în Vancouver, Canada, și activează în domeniul business travel și leisure travel de mai bine de 30 de ani, deservind la nivel global, un portofoliu de clienți din peste 60 de țări, de pe 6 continente.