Primii 100 de clienţi ce vin cu masina şi vor achiziţiona produse în ziua deschiderii, vor intra în posesia unuia dintre cele 100 de reusable cups în ediție limitată. 

Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks.

Anul aceasta, împlineşte 10 ani de la intrarea pe piaţa din România. Prima cafenea din Europa Centrală şi de Est a fost deschisă în centrul de retail din Bucureşti – Plaza România, în aprilie 2007.

După 10 ani, şi-a completat reţeaua din ţară cu 29 de cafenele: şaisprezece în Bucureşti, două în Cluj – Napoca, trei în Timişoara, două în Constanţa, unul în Braşov, două în Craiova, unul în Ploieşti şi două în Iaşi. De asemenea, a început să testeze noi formate de cafenele – de exemplu chioşcul din AFI Cotroceni, Bucureşti.

„ Până în 2020, vrem să dublăm numărul cafenelelor”, a declarat Mateusz Sielecki, managing director al Starbucks pentru România şi Bulgaria.Cafeneaua drive thru este localizată vizavi de restaurantul KFC drive thru din complexul Militari Shopping. 

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.