SE INTAMPLA ACUM!

Eveniment

EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier

Autor: capital.ro | marţi, 15 martie 2016 | 0 Comentarii

Secretarul de stat în Transporturi, Marcel Boloş a declarat la conferinţa organizată de revista Capital, astăzi, că în cadrul CNADNR s-a înfiinţat un departament de proiectare care va verifica pe şantier lucrările.

"Ne-am orientat activitatea pe zona a ceea ce înseamnă activităţi de proiectare. În cadrul CNADNR a fost înfiinţat departamentul de proiectare ceea ce va presupune. Antreprenorii vor avea omul CNADNR care să urmărească ceea ce se întâmplă pe şantiere", a declarat Boloş.

"La nivel teritorial, unde funcţionează secţiile naţionale de drumuri, vrem să facem operabilă partea de infrastructură de depozitare a sării şi a nisipului, cu impact asupra calităţii lucrărilor de întreţinere", a mai spus Boloş.

"Proiectul care închide fostul coridor IV este considerat de importanţă strategică şi soluţia pe care am găsit-o, de a înfiinţa o unitate de implementare specială pentru acest tronson, ne va duce, dacă graficul de implementare se va respecta, la anul 2021 de finalizare a implementării proiectului", a mai spus Boloş.

 

Ideea monitorizării implementării în permanenţă trebuie să fie o regulă pentru ca blocajele să nu mai fie atât de vizibile. Am încercat să creionăm un plan de dotări cu echipamente şi utilaje pentru activităţi în regie proprie, mai ales pentru lucrările de întreţinere. Ca să nu mai stăm după procedura de achiziţii publice. Neintervenţia în timp real poate fi o catastrofă, a mai spus Boloş.

Contractele FIDIC sunt practicabile la nivel internaţional, dar nu am reuşit mereu să le adaptăm la condiţiile locale. Scopul nu este de a elimina competiţia, ci vrem ca prin aceste contracte, odată intrate într-o formă finală, să putem apăra interesele statului şi ale constructorului. Urmărim prin contractul naţional de achiziţii un echilibru contractual.

Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL - Construcţii şi Infrastructură 2016.

Conferinţă CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie

Conferinţă CAPITAL pe Transporturi: EXCLUSIV: Urmează un nou studiu de fezabilitate. Noua centură a Capitalei, finalizată în 2030

Conferinţa CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitaţiile contestate amână procedura

 
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.