Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate

Excelenta in management 2018

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Revista Capital premiază cei mai buni manageri din România

Autor: Administrator

Gala Premiilor de Excelență în Management, evenimentul prin care Capital recunoaște meritele celor care fac economia românească să crească, a ajuns la cea cea de-a patra ediție....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Iulia Borsan, AFI Europe România

Autor: Administrator

Cu o experienţă de peste 17 ani în domeniul marketingului, Iulia Borsan s-a alăturat echipei AFI Europe România la începutul anului 2017. Iulia coordonează departamentul de marketing pentru toate diviziile companiei: rezidenţial, office, corporate şi malluri. Înainte de această poziţie, Iulia a ocupat funcţia de manager al departamentului de comunicare din cadrul grupului CEZ în România şi a fost timp de trei ani consultant independent în comunicarea corporativă. Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii Bucureşti. Sub platforma AFI Caritabil, ea coordonează şi campaniile de responsabilitate socială ale AFI Europe România. Iulia a supervizat campania „A FI vecin bun“, lansată în noiembrie 2017 şi aflată în derulare. Fondul pentru comunitate se adresează ONG-urilor şi grupurilor de iniţiativă, cu scopul de a strânge idei de proiecte care să contribuie la revitalizarea urbană şi la revigorarea spiritului comunitar în zonele din apropierea celui mai nou parc de afaceri pe care AFI Europe România îl construieşte în Bucureşti, AFI Tech Park. Recent, Iulia s-a implicat şi în campaniile „Să facem din Paşte Fericit mai mult decât o urare“ şi „Tu pui suflet, noi punem masa!“, derulate de AFI Ploieşti pentru Centrul Social de Urgenţă pentru Persoane fără Adăpost....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Irina Ionescu, Coca-Cola HBC Romania

Autor: Administrator

Irina Ionescu crede în oameni, în binele pe care îl pot face. Cel mai important lucru pe care l-a învățat de-a lungul carierei este că „atât oamenii, cât și companiile trebuie să fie responsabile pentru ceea ce creează în jur și ceea ce lasă în urmă“. Consideră că este nevoie de contribuția fiecăruia dintre noi pentru a construi lumea pe care ne-o dorim. A început să lucreze la Coca-Cola în urmă cu 22 ani. A învățat aici cum funcționează un business cu operațiuni în 28 de țări și cu o cifră de afaceri de zeci de miliarde de euro. Știe însă și ce înseamnă să fii antreprenor. A încercat și a reușit pe cont propriu, între 2007 și 2014, să clădească o afacere si să o dezvolte. Apoi s-a întors la Coca-Cola pe poziția de Public Affairs & Communication Manager. Aici a avut ocazia să promoveze ceea ce speră că poate deveni un crez al fiecăruia dintre noi. Spune că „după noi trebuie ca lucrurile să rămână mai bune“. În ultima perioadă, unul dintre cele mai importante proiecte sociale susținute de Coca-Cola a fost „Ziua Voluntarilor Mici“. Mai exact, în primăvara acestui an, peste 23.000 de elevi si profesori din 5 județe au participat la colectarea a peste 50 tone de deșeuri de plastic din gospodăriile lor....

vineri, 04 mai 2018 0 comentarii

Adina Ionescu, Grup Renault România

Autor: Administrator

„Povestea vieții mele profesionale cuprinde peste 20 de ani de experiență în comunicare, în companii multinaționale - lideri în industriile în care activează și trei ani de voluntariat în ONG-uri.  Profesia mea și pozițiile - cheie pe care le-am deținut mi-au conferit expunere la medii de afaceri diferite precum petrol și gaze (MOL), rețele și tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), managementul energiei (Schneider Electric) sau electronice, telefonie mobilă și semiconductori (Samsung Corporation)“, a declarat pentru Capital Adina Ionescu, actualul director de comunicare și CSR al Grup Renault România. Conform acesteia, proiectele de responsabilitate socială corporativă ale grupului reprezintă materializarea unui principiu generos: „Ne mobilizăm pentru o lume mai bună“. Printre cele mai importante activități din domeniul CSR ale Adinei Ionescu se numără „Dublu click pe educație cu Groupe Renault“, sprijinirea Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) la competițiile de descarcerare și acordare a primului ajutor, care au drept scop pregătirea personalului specializat pentru intervenții de urgență, sau susținerea programului „Tinere Talente“ în parteneriat cu Fundația Principesa Margareta a României....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Claudia Porojan, Sphera Franchise Group

Autor: Elena Mihai

Cu peste 15 ani de experiență în Comunicare de Brand, Marketing și Relații Publice, Claudia Porojan ocupă în prezent funcția de Senior PR & CSR Manager la Sphera Franchise Group, ce deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. Claudia Porojan a contribuit la dezvoltarea strategiei și stabilirea misiunii de responsabilitate socială a companiei, coordonând în prezent strategiile de CSR pentru toate brandurile menționate mai sus. La nivel de activități, ea gestionează planificarea și dezvoltarea proiectelor, realizarea parteneriatelor cu organizațiile non-guvernamentale, identificarea nevoilor și a oportunităților de CSR și implementarea proiectelor la nivelul întregii țări. De asemenea, coordonează și activitățile de voluntariat desfășurate în cadrul companiei. Despre 2017, spune că a fost un an plin de provocări, fiind dezvoltate proiecte ce vizează educația și dezvoltarea tinerilor din România, risipa de alimente, susținerea persoanelor cu probleme de sănătate și activități de voluntariat în cadrul Grupului. Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România. La nivel local, lanţul de restaurante KFC numără 72 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Daniel Vasile, Daikin 

Autor: Administrator

Daniel Vasile este directorul general al companiei Daikin din luna iulie a anului 2015, după ce anterior a fost director de vânzări timp de patru ani. Una dintre cele mai importante campanii de responsabilitate socială ale companiei a fost „Plantăm Aer“. Echipa Daikin, formată din angajați, parteneri, clienți și voluntari, a contribuit la îmbunătățirea calității aerului, plantând 13.000 de copaci, în nouă județe din țară. Astfel, Daikin a plantat câte un copac pentru fiecare aparat de aer condiționat vândut în perioada 5 iunie - 15 septembrie 2017. Pentru angajații și partenerii Daikin este al doilea an consecutiv în care au demonstrat ce înseamnă comportamentul eco-responsabil, participând ca voluntari în ample acțiuni de plantare. De altfel, strategia companiei pentru anul 2018 vizează continuarea acțiunilor cu impact asupra mediului înconjurător și societății, mizând tot mai mult pe implicarea publicului larg în campaniile de responsabilitate socială....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Elena Neicu, NN Romania

Autor: Administrator

Elena Neicu coordonează activitățile de comunicare externă și responsabilitate socială pentru entitățile de asigurări și pensii private prin care grupul financiar olandez NN e prezent în România. Dintr-o întâmplare și fără legătură cu job-ul la care visa, Elena Neicu și-a început cariera în industria financiară în perioada când încă era studentă, în 2010. Doi ani mai târziu, s-a alăturat echipei NN, unde și-a descoperit „motivația de a lucra pentru un business care are ca misiune să ajute oamenii să le fie mai bine, mai ales atunci când bunăstarea lor financiară e în dezechilibru“. NN susține numeroasele proiecte de CSR, dar un program care iese în evidență este „Sănătate pentru o viață mai bună“, realizat împreună cu Fundația Hope and Homes for Children. Astfel, cu ajutorul NN, 80 de copii și tineri incluși în programele Fundației au beneficiat de tratamente și intervenții medicale, iar alți 160 de copii au primit consiliere privind obiceiurile de viață sănătoasă. Elena Neicu crede în „mai binele“ societății bazat pe spiritul civic al oamenilor și al brand-urilor și e adepta promovării faptelor bune, mai mici sau mai mari....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Alina Manea, GEFCO România

Autor: Administrator

Pe parcursul ultimilor doi ani, GEFCO, lider european în logistica automobilelor, și-a atins obiectivul de reducere a emisiilor de CO2 cu 2% pe an. Mai mult, a inițiat un Cod de achiziții responsabile pentru furnizori şi subcontractori. Pe lângă implementarea politicii de CSR a grupului, filiala din România s-a implicat în numeroase proiecte caritabile, asumându-și angajamentul de a ajuta copiii aflați în necesitate. Astfel, de-a lungul timpului a contribuit la dotarea secțiilor de neonatologie din spitale. Anul trecut, a colectat haine și rechizite pentru copiii înscriși în programele Fundației PARADA. „La GEFCO România, amprenta activității noastre ne aduce în contact cu o largă secțiune a societății românești – de aceea implicarea în activitățile de CSR este un punct esențial în viziunea noastră. A fi parteneri – așa cum spune și motto-ul GEFCO: „Partners, Unlimited!” – când vine vorba de CSR, presupune un nivel de dăruire constant din partea unei echipe cross-funcționale, iar rezultatele sunt cu siguranță mai mult decât simpla sumă a eforturilor individuale", explică Alina Manea, directorul de HR al companiei și responsabil pentru programele de CSR, rolul important pe care îl au colegii ei în realizarea proiectelor de responsabilitate socială....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Georgiana Miron, Groupama

Autor: Administrator

Bio: Cu peste 14 ani de experienţă în industria comunicării din România, Georgiana Miron conduce din 2012 Divizia Marketing şi Comunicare Groupama Asigurări. Pe parcursul carierei sale în cadrul companiei, aceasta a creat şi dezvoltat strategia de comunicare şi marketing, plecând de la principiul orientării către client ca punct focus şi contribuind astfel la dezvoltarea unui brand puternic pe piaţă, cu rezultate foarte bune în ceea ce priveşte gradul de satisfacţie a clienţilor. Georgiana Miron este de părere că experienţa clientului în interacţiunea cu brandul este un diferenţiator important între companii, motiv pentru care toate eforturile de implementare pe care le coordonează se îndreaptă în această direcţie. 2017: Ne-am dorit să ducem mai departe această promisiune și să fim aproape și de cei aflați în nevoie, astfel că anul trecut am răspuns provocării venite din partea colegilor noștri de a merge mai departe de proiectele sau campaniile de CSR pe care le derulăm deja de ani buni, făcând un lucru simplu, dar care, cel puțin în accepțiunea noastră, spune ceva: am înlocuit clasicele felicitări corporate de Crăciun cu donații făcute în numele destinatarilor pentru susținerea unor cauze sociale. Prin urmare, în 2017, bugetul a fost redirecționat către Fundația Policlinici Sociale Regina Maria și către un grup de copii din comuna Fâstâci, care aveau mare nevoie de un semn de la Moș Crăciun. 2018: Continuarea parteneriatelor pe termen lung, bazate pe valorile noastre – responsabilitate, solidaritate, proximitate și performanță, derulate împreună cu asociații, instituții publice și ONG-uri. Anul acesta vom face un pas înainte în ceea ce privește modul în care ne implicăm, mai departe de contribuția pur financiară, prin implicarea directă și cât mai numeroasă a colegilor noștri în proiectele pe care le susținem. În acest spirit, am introdus recent în organizație posibilitatea de a avea timp liber pentru acțiuni de voluntariat, campaniile 2% sau deja tradiționala (pentru noi) campanie «Fii Moș Crăciun», prin care colegii noștri răspund scrisorii către Moș Crăciun din partea unui grup de copii din zona comunei Fâstâci....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Oana Dumitriu, Fundaţia Ringier

Autor: Administrator

Oana Dumitriu a absolvit facultatea de Management Economic din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi are un masterat în Consultanță în Management şi Dezvoltarea Afacerilor, la aceeaşi instituţie de învâţământ. Timp de şapte ani a lucrat în domeniul bancar la firme precum Kiwi Finance sau BRD Groupe Societe Generale. În perioada iunie 2016 - ianuarie 2017 a fost consilier personal al preşedintelui Autorităţii Naționale pentru Turism. Din mai 2017 este directorul fundaţiei Ringier. Unul dintre cele mai importante proiecte ale fundaţiei este „Programul Ajută Copiii!“. Acesta a luat naștere în anul 2012 cu scopul de a sprijini financiar copiii cu afecțiuni foarte grave, însă cu șanse de vindecare. Cheltuielile operațiilor beneficiarilor au fost, în cele mai multe cazuri, decontate de statul român, prin formularul E112. „Au fost însă numeroase situații în care intervențiile nu intrau în cheltuielile decontate de stat și atunci a fost nevoie de noi. 90% dintre cazuri au avut nevoie de bani pentru transport și cazare, precum și de tratament de recuperare“, spune Oana Dumitriu. Programul a devenit prioritate a fundației în anii 2016 și în 2017. Eforturile fundaţiei s-au concentrat către cele 80 de cazuri grave care au intrat în program. În anul 2017, fundația a trimis donaţii în valoare de 300.000 euro către copiii grav bolnavi....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Katharina Scheidereiter, Kaufland România

Autor: Elena Mihai

De curând, Kaufland România a anunțat un nou program de finanțare care va oferi organizațiilor nonguvernamentale granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro, pe parcursul anului 2018. Programul se adresează tuturor asociațiilor, fundațiilor și federațiilor care dezvoltă proiecte în domeniile cultură, sport și viață sănătoasă. Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România, se implică în toate proiectele din această categorie, 25% din totalul lor fiind sprijinite de companie și adresându-se comunităților și beneficiarilor din mediul rural. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări și o rețea de 119 magazine în România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei, iar asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale. Pe lângă educație și sport, compania sprijină și proiecte dedicate protecției mediului înconjurător....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Valer Hancaș, Kaufland România

Autor: Administrator

Economist de profesie, pasionat de cifre și un orator plin de carismă, Valer Hancaș are o experiență de peste 15 ani în companii internaționale de retail. De-a lungul timpului, Valer Hancaș a deținut diferite poziții de management în Kaufland România, acumulând numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziții sau Marketing. În prezent, deține funcția de Director de Comunicare & Corporate Affairs, în care activează de peste 13 ani. Din această poziție, Hancaș coordonează toate activitățile de comunicare internă și externă, incluzând CSR și Public Affairs, atât pentru România, cât și Republica Moldova. Începând cu iulie 2017, Valer Hancaș este vicepreședinte în Comitetul Director al Global Compact Network România. Valer Hancaș a implementat ample campanii de comunicare, PR și CSR aferente proiectelor companiei. Dintre acestea amintim: schimbarea identității noului Kaufland, lansarea Pop-Up Restaurantului Kaufland sau a mărcilor private K-Vreau din România, K-Bio, K-take it veggie, programul „Raftul Românesc“ pentru mai multă carne de porc românească în magazine, programele de susținere a producătorilor români, proiectul de finanțare a ONG-urilor cu 1 milion de euro, „Grădinescu“ - proiect de amenajare a grădinilor urbane comunitare pe acoperișurile și în parcările magazinelor și școlilor, extinderea primei rețele publice de stații de alimentare a mașinilor electrice....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Ioana Botea, Agricover

Autor: Administrator

Ioana Botea a crescut împreună cu Agricover. În cei 18 ani de activitate, compania a devenit o platformă de soluții integrate pentru fermieri și agricultură, una dintre cele mai importante companii cu capital românesc din domeniu. Ioana Botea a reușit să se angajeze la Agricover imediat după terminarea facultății. Mai exact, 2006, anul când a devenit absolventă a Academiei de Studii Economice, domeniul economie generală, specializare comunicare și relații publice, a prins-o pe Ioana Botea, în prezent manager PR & evenimente, în echipa Agricover. A prins toată dezvoltarea Agricover, este produsul lor 100%, începând de la cereale, zona de distribuție, inputuri, finantare specializată pentru fermieri, până la abatorizare. Odată cu dezvoltarea business-ului Agricover a crescut și implicarea Ioanei în activitatea de comunicare si promovare a companiei. De la dezvoltarea campaniilor cu micii fermieri, Ioana Botea a trecut la marile conferințe agribusiness....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Melania Hăncilă, ALB România

Autor: Administrator

Melania Hăncilă este director executiv al Asociației Societatilor Financiare – ALB Romania din martie 2016, asociația care reprezintă principalele instituții financiare care activează în domeniul leasingului financiar și al creditului de consum. Melania are o experiență profesională de peste 15 ani în sectorul financiar și al consultanței de management, fiind manager în cadrul KPMG, Deloitte și ASF. Melania și-a început cariera profesională în sectorul bancar ca analist în cadrul Trezoreriei la Credit Europe Bank și apoi la BCR, în cadrul diviziei de Cercetare și Strategie. La 28 de ani a fost recrutată de Volksbank și devine cel mai tânăr economist șef din România, fiind unul dintre cei mai frecvent citați economiști în presa economică. Activitatea profesională a Melaniei Hăncila a fost în general orientată spre zona relațiilor publice, astfel că numirea sa ca director executiv al Asociației Societăților Financiare a fost o urmare firească a expertizei profesionale acumulate pe parcusul anilor și acum are responsabilitatea de a reprezenta interesele industriilor de leasing și de credit de consum....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Miruna Andriesei, Bosch România

Autor: Administrator

Absolventă a Facultății de Litere de la Universitatea Transilvania din Brașov și deținătoarea unui master în management și comunicare la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din București , Miruna Andriesei a lucrat mai întâi ca profesoară pentru ca, din 2003, să intre în domeniul hotelier. Din 2007 începe activitatea la Robert Bosch SRL, unde trece prin mai multe posturi pentru ca, din februarie 2015, să preia funcția de coordonator comunicare corporativă al întregului grup Bosch România. Acesta se află pe piaţa din România din anul 1994 şi numără acum aproximativ 6.500 de angajaţi în cinci facilități de cercetare-dezvoltare și producție. Atât în 2017, cât și la începutul lui 2018, Miruna Andriesei a supervizat și implementat, împreună cu echipa de comunicare a grupului o nouă strategie construită în jurul ideii „Bosch: bun angajator, implicat în educație și în comunitate“. De asemenea, ea a realizat strategia de social media a diviziei Bosch din România și, ca urmare, pagina de Facebook a grupului a ajuns, într-un an de la lansare, la 23.000 de fani. Alături de colegii săi a continuat cu success campania de CSR „Donează un zâmbet“....

luni, 07 mai 2018 1 comentarii

Alina Bratu, Continental România

Autor: Administrator

Șef al comunicării întregii divizii a grupului Continental din România, Alina Bratu este absolventă a Facultății de Jurnalism și Comunicare. Angajată încă din 2002 a companiei germane cu 19.700 de angajați în cele șapte unităţi de producţie și patru centre de inginerie din România, ea declară că este o susținătoare a ideii de „educație, ca motor al societății“. În 2017 și 2018 Alina Bratu menționează la capitolul realizări suținerea școlii profesionale duale în care, între 2012 și 2018, peste 300 de elevi au fost scolarizati si preluați ca angajați după trei ani de studiu, supervizarea contului de Facebook al companiei care a atins 14.000 de fani în 12 luni. Tot sub coordonarea Alinei Bratu s-a derulat în România programul european „We L.O.V.E. Europe“ prin care este dată o șansă tinerilor șomeri de a experimenta Europa, de a lucra două săptămâni în locații Continental și de a înțelege de ce nu avem nevoie de granițe. Alte proiecte în care a fost implicată sunt „WiFI free în Timișoara“, „Timotion Timișoara“, „Maratonul Sibiului“, „Brașov Heroes“ și „Keep the Danube Clean“ În perioada 1999 - 2017, Continental a investit în România circa 1,4 miliarde de euro....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Mădălina Constantin, Omniasig

Autor: Administrator

A pornit în 1996 ca redactor la revista Salut, pe atunci un adevărat fenomen în lumea adolescenților, și a ajuns, în 2017, până pe Vârful Omu, în fruntea departamentului de marketing și PR al Omniasig, una dintre cele mai mari firme din domeniul asigurărilor. Mădălina Constantin a făcut aproape toată viața ceea ce se numește Public Relations, adică PR, și este unul dintre puținii specialiști în domeniu care activează în ermetica lume a asigurărilor și care reușesc să își facă bine treaba, adică să comunice. Dar cel mai mult se mândrește cu o campanie de branding pe care a dus-o, anul trecut, la cea mai mare înălțime a Bucegilor. Proiectul „Omniasig pentru Omu“ a fost menit să crească popularitatea companiei, dar a dus, în același timp, beneficii celor un milion de turiști care merg anual pe traseul clasic către vârful Omu. Mădălina Constantin a coordonat echipele care au refăcut marcajele de pe traseul Bușteni-Pichetul Roșu, au refăcut marcajele pe segmentul Gura Diham-Poiana Izvoarelor și au amenajat Platoul Turistic Vârful Omu. În 2018 , o nouă campanie de promovare este principalul obiectiv al Mădălinei Constantin. Este vorba despre un parteneriat complex cu Federația Română de Lupte și Federația Română de Judo....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Dana Petrea, Țiriac Holdings

Autor: Administrator

Cu o îndelungă ac­ti­vitate în domeniul comerțului cu mașini, Dana Petrea a deținut între 2007 și 2010 funcția de Specialist Marketing și PR la Romcar, importator Ford în România, iar în perioada 2010-2013 pe cea de Marketing Manager al Hyundai Auto România. Din 2013 este Director de Marketing al Grupului Țiriac, holding care include peste 40 de companii cu activități în domeniile auto, imobiliare, servicii financiare, transport aerian și energie. Principalele activități ale sale aferente anilor 2017 - 2018 la nivel de marketing și comunicare au avut în vedere digitalizarea și securizarea platformelor de comunicare cu clienții și publicul și optimizarea relației între companiile Grupului pe segmente de marketing. Dana Petrea a supervizat, de asemenea, lansarea și dezvoltarea celui mai recent proiect sportiv, patinoarul Telekom Arena, susținut de Fundația Țiriac. O altă abordare relevantă aferentă activității Grupului Tiriac o reprezintă încurajarea acțiunilor de PR în contact direct cu potențialii clienți la nivelul brandurilor auto din cadrul Grupului. Totodată, divizia imobiliară va lansa și comunica în 2018 lucrările aferente clădirii de birouri Țiriac Tower, dispus în zona Piața Victoriei....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Valentina Dinu, Nuclearelectrica SA

Autor: Administrator

Conduce departamentul de comunicare al singurului producător nuclear la nivel național, SN Nuclearelectrica, din anul 2009, iar de mai bine de trei ani a preluat și coordonarea relației cu investitorii și aspectele de guvernanță și transparență asociate, după ce a urmat un stagiu de pregătire la Londra. Valentina Dinu este absolventă a Facultății de Litere și masterand în Studii de Securitate și relatii internaționale, din cadrul Universității București. Are o experiență bogată în comunicare și relatii internaționale, fiind membru în comisiile și grupurile de lucru pe comunicare din cadrul Forumului Atomic European de la Bruxelles. Una dintre cele mai importante realizări ale managerului Departamentului de Comunicare și Relații cu Investitorii este creșterea referirilor pozitive în mass-media, care a crescut ajungând la 91% în anul 2017, ceea ce nu este puțin lucru pentru o companie care activează într-un domeniu industrial, cu riscuri și politici de gestionare aferente. Acest plus de valoare a fost apreciat de Bursa de Valori în anul 2017 cu nota 10 pentru transparența și eficiența în relația cu investitorii. SNN a raportat anul trecut un profit net de 303 mil. lei, în creștere cu 168% față de 2016....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Oana Anghel, Vodafone

Autor: Administrator

Oana Anghel a absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii Bucureşti. A lucrat mai întâi ca PR la TVR dezvoltând campanii pentru festivalul de muzică Cerbul de Aur, Campionatul European de Fotbal din 2008 şi aniversarea de 50 de ani a televiziunii publice. Din 2010 până 2016 a lucrat ca PR manager în domeniul bancar, la Milennium Bank şi OTP Bank. Din aprilie 2016, Oana Anghel este PR&Community Manager la Vodafone România. Printre responsabilităţile sale se numără comunicarea de marketing, comunicarea corporate, identitatea de brand, comunicarea de criză, CSR, project management şi managementul de evenimente. Vodafone a fost certificată de către auditorul independent P3 communications drept cea mai performantă rețea mobilă din România, pentru calitatea și performanța serviciilor sale de voce și date mobile, pentru al patrulea an consecutiv. Operatorul a obținut și cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile și oferă cea mai bună experiență de navigare pe internet și de utilizare YouTube, comparativ cu ceilalți operatori. Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la 31 decembrie 2017, reprezentând o creștere de 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Mihaela Filip, Bitdefender

Autor: Administrator

Mihaela Filip a absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii Bucureşti şi are un master în Comunicare şi Relaţii Publice la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative. Lucrează pentru Bitdefender din anul 2012. A fost PR manager pentru România, în 2014 a preluat comunicarea şi pentru Danemarca, iar în 2016 s-a ocupat şi de Marea Britanie. Din luna martie a anului trecut a fost numită Global Corporate PR Manager. Mihaela este responsabilă de strategia de poziţionarea a brandului, comunicarea corporate, comunicarea de criză şi CEO branding. Bitdefender este o companie de securitate informatică cu activitate la nivel global, care furnizează soluții revoluționare de protecție împotriva amenințărilor complexe către 500 de milioane de utilizatori din peste 150 de țări. Încă din anul 2001, Bitdefender a dezvoltat tehnologii recunoscute la nivel internațional destinate securității pentru piața rezidențială și corporații și a devenit un furnizor de încredere pentru protecția terminalelor și infrastructurilor hibride....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Olga Botuşan, Stefanini

Autor: Administrator

Olga Botuşan s-a alăturat anul trecut echipei Stefanini, unul dintre marii furnizori de servicii IT la nivel mondial, pe poziția de Director HR pentru regiunea EMEA. Managerul coordonează strategia departamentelor de profil din peste 15 ţări din regiune în care Stefanini este prezentă, fiind responsabilă de implementarea proiectelor de HR și coordonand procesele de Talent Aquisition, HR Administrativ, Training şi Compensaţii şi Beneficii. În birourile Stefanini din regiunea EMEA lucrează în prezent peste 3.500 de angajați, peste 500 fiind recrutaţi doar anul trecut. „Acest nou rol a fost, într-adevăr, o mare responsabilitate pentru mine, nu numai prin prisma numărului mare de angajați pe care Stefanini îi are în regiunea EMEA, ci mai ales pentru că aceștia activează pe piețe care au dinamici diferite între cerere și ofertă și, de asemenea, culturi diferite, moduri distincte de a se raporta la profesie și la carieră“, recunoaşte Olga Botușan. Aceasta spune că echipa ei s-a focusat pe concepte precum lucrul remote şi programul flexibil. O atenţie deosebită a fost acordată şi digitalizării, departamenul condus de Olga Botuşan implementând o serie de aplicații și programe pentru HR....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Irina Kubinschi, Raiffeisen Bank

Autor: Administrator

Irina Kubinski este director de resurse umane la Raiffeisen Bank de circa zece ani. Iar Raiffeisen are în piață renumele de școală de banking. Irina coordonează un întreg pachet de cursuri și programe de care nu “scapă” nimeni, de la top management la angajații din agenții. Cele mai cunoscute sunt Raiffeisen Banking University (un program care desemnează experți interni care pregătesc ceilalți angajați în mod continuu), Wakanda (program destinat celor din top managament care învață să creeze angajaților un mediu de lucru potrivit cu obiectivele băncii), Branch Management Academy (program dedicat perfecționării directorilor de sucursale), iGrow (ghidează angajații către zonele în care pot crește cel mai rapid) și Values League (program care își propune să obișuiască angajații cu valorile băncii). În prezent, banca are în jur de 5.000 de angajați. Irina Kubinski a absolvit Ingineria Construcțiilor de Mașini din IPB și, de curând, - Facultatea de Pshihologie din cadrul Universității Titu Maiorescu. După absolvirea facultății tehnice, Irina a început o colaborare cu un ONG american, ocazie cu care a coordonat primele echipe de medici care au venit să ajute copiii din orfelinatele și căminele din România....

luni, 07 mai 2018 1 comentarii

Raluca Gâdiuță, PwC România

Autor: Administrator

Raluca Gâdiuță s-a alăturat echipei PwC România, unul dintre liderii pieţei de consultanţă şi audit, în 2010. Managerul a coordonat proiecte de amploare, atât la nivel local, cât şi în Europa de Sud-Est, iar în prezent conduce departamentul de resurse umane al companiei care a devenit unul dintre cei mai dinamici angajatori din piaţa de profil. Cu o rată de creștere a personalului de peste 15% de la an la an, PwC a ajuns în prezent la peste 850 de salariaţi. Doar în 2017 şi începutul lui 2018, au fost recrutaţi peste 300 de angajaţi. „Identificarea talentelor este una din marile provocări ale pieței de astăzi. În mod tradițional, PwC este un angajator de studenți şi absolvenți, însă eforturile noastre se duc acum şi către zona de angajați experimentați, cu aptitudini diverse: data analytics, digital, cyber sunt cuvinte la ordinea zilei pentru noi acum“, explică managerul. Pe lângă provocările legate de recrutarea unui număr mare de angajaţi, departamentul condus de Raluca Gâdiuță a gestionat mai multe proiecte importante, cum ar fi implementarea unui nou sistem de HR, introducerea unui program anual de wellbeing, crearea unui program de dezvoltare de coaching şi mentoring pentru middle şi top management şi semnarea parteneriatului cu ASE București....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Raul Ciungu, Profi România

Autor: Elena Mihai

Într-o companie care crește cu aproximativ 200 de magazine pe an, în mod sigur directorul de HR este un om cheie. Lucrul acesta se poate spune și despre Raul Ciungu, care a acumulat deja o experiență importantă în retail. Dacă în prima jumătate a anului 2011 el era director regional la Artima (n.r. - nume cunoscut în retailul autohton), câteva luni mai târziu a devenit director zonal Profi, cu 13 magazine și 250 de angajați în subordine. În august 2013, a mai făcut un pas demn de luat în seamă, ajungând director de deschideri. Astfel, a coordonat activități de la validarea noilor locații și până la inaugurarea magazinelor. În ianuarie 2015, încă o evoluție l-a poziționat director regional de vânzari al retailerului, în zona de Vest, după care, de la finele aceluiași an, la portofoliu i s-a adăugat și funcția de director de HR. Așa a ajuns astăzi să răspundă de pregătirea și creșterea unei echipe care, cu mai bine de 14.000 de angajați, se plasează pe unul dintre primele locuri în ierarhia angajatorilor din România. De altfel, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România. La finele anului trecut, compania a anunțat că intenționează să deschidă, în 2018, „cel puțin tot atâtea magazine câte au fost deschise în 2017“ (n.r. - aproape 200), în timp ce investițiile vor fi de aproximativ 50 mil. euro. Cu alte cuvinte, compania Profi Rom Food se va apropia, în 2018, de 900 de unităţi. În urmă cu mai bine de un an, Mid Europa Partners, una dintre cele mai importante firme de private equity axată pe achiziţii în Europa Centrală şi de Est, a cumpărat Profi Rom Food  pentru 533 mil. euro....

luni, 07 mai 2018 1 comentarii

Simona Măgureanu, Automobile Bavaria

Autor: Administrator

De mai bine de 13 ani Simona Măgureanu ocupă funcția de HR Group Director al Automobile Bavaria. Cel mai puternic grup de dealer BMW și MINI din România a apelat la serviciile sale după ce aceasta a lucrat peste patru ani în domeniul resurselor umane atât în sectorul public cât și în cel privat. În anul 2017, cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est, cu peste 500 de angajați, a înregistrat o cifră de afaceri de 136 millioane euro, menţinâdu-şi poziţia de lider în cadrul reţelei de dealeri autorizaţi BMW cu 65% cotă de piaţă. Vânzările de automobile BMW noi au atins un volum de peste 1.500 unităţi în 2017, iar vânzările MINI un volum uşor sub pragul de 300 de unităţi. Extinderea puternică a grupului, care mai include MHS Truck & Bus şi Schmidt Gruppe Deutschland, a însemnat și o creștere a numărului de angajați. Iar Simona Măgureanu a fost cea care supervizat recrutarea noilor persoane într-o perioadă în care piața muncii în zona comerțului și reparațiilor auto este foarte competitivă. Și în 2018 este așteptată o majorare a numărului de angajați ca urmare a deschiderii dealerului Opel din Tg. Mureş care va fi urmată, după cum declară oficialii Automobile Bavaria, de aducerea altor mărci în portofoliu....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Andreea Voinea, BCR

Autor: Administrator

Andreea Voinea este unul dintre cei mai importanți oameni din BCR. De ea depinde întreaga structură de personal a celei mai mari bănci din România, care se află în plin proces de transformare. Ca director de resurse umane, Voinea are sarcina de a redefini brandul de angajator al BCR și de adapta banca la cerințele actuale ale pieței, inclusiv în ceea ce privește tehnologizarea. Oamenii, spune Voinea, vor rămâne însă pe primul plan. „Unul din proiectele de care sunt foarte mândră în 2017 a fost redefinirea Brandului și Culturii BCR. Anul trecut am pornit la drum hotărâți să definim ce înseamnă schimbarea BCR prin Statement of Purpose, sau, altfel spus, declarația noastră de principii“, precizează managerul de resurse umane. BCR are aproape 7.300 de angajați și 500 de manageri. Pe toți aceștia, spune Andreea Voinea, banca și noua sa identitate a reușit să îi convingă că sunt cei mai buni. Directorul de HR al celei mai mari locale poate fi și un exemplu. „La nivel personal, caea mai mare realizare în 2017 a fost că am reintrodus mișcarea în rutina mea zilnică”, mărturisește Andreea Voinea....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Melania Jaravete, Blue Air

Autor: Administrator

Melania Jaravete este absolventă a Universității București, Facultatea de Litere, şi are o experiență de 19 ani în domeniul resurselor umane și comunicării. Ea s-a alăturat echipei Blue Air în martie 2016 pe poziţia de Director de Resurse Umane, gestionând astfel un departament cu un rol determinant în creşterea companiei. „Pentru a dezvolta continuu cea mai mare companie aeriană românească este nevoie de angajați profesioniști, bine pregătiți, care să respecte și să ducă mai departe valorile Blue Air. Prin urmare, am considerat că proiectul principal al anului 2017 pe zona de HR să fie structurarea unui proces de selecție și de recrutare a personalului de bord“, explică Melania Jaravete. Totul vine în contextul dublării flotei şi a echipei Blue Air - de la 636 de angajați (1 ianuarie 2016), până la 1.449 de angajați (1 ianuarie 2018). Nu doar activitatea de recrutare a fost o prioritate pentru companie, ci şi partea de beneficii oferite angajaţilor. Astfel, a fost dezvoltat pachetul Blue Air Benefits Program, prin care angajații beneficiază de reduceri la produse și servicii. Un succes al companiei, în care se vede efortul departamentului condus de Melania Jaravete, este câştigarea distincţiei TripAdvisor Travelers Choice Award 2018, secţiunea Travelers Choice Low Cost Carrier pentru zona Europa....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Aurelian Dumitru, Adient

Autor: Administrator

Aurelian Dumitru este managerul de Resurse Umane al producătorului de scaune auto Adient, companie desprinsă anul trecut din grupul producător de componente auto Johnson Controls. „Pentru România, gestionarea acestui spin-off a reprezentat transferul de activitate între entităţile legale. A fost un proiect complex, în care, pe lângă aspectele administrative de gestionat, am investit mult în comunicarea cu angajaţii şi cu sindicatele care îi reprezintă. Am dezvoltat o campanie de comunicare specifică nouă în România, complet orientată pe nevoile noastre locale“, punctează Aurelian Dumitru una dintre cele mai importante provocări ale anului trecut pentru departamentul pe care îl conduce. Iar toată această strategie a venit pe fondul unei creşteri cu aproximativ 10% a numărului angajaţilor. Astfel, în cele opt fabrici Adient din România lucrează astăzi 6.500 de angajaţi. Pentru toţi aceştia, odată cu modificarea legislaţiei muncii, Adient a ales să crească salariile de încadrare pentru a le păstra acelaşi venit net. De altfel, un punct forte al companiei îl constituie nivelul de retenţie al angajaţilor, care este mult mai bun decât media pieţei. Un alt proiect important pe care îl gestionează departamentul de HR al Adient este „Start your Career“, prin care se oferă internship-uri pentru studenţi....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Simona Fuchilă, Emerson

Autor: Administrator

Simona Fuchilă lucrează în resurse umane din anul 2000. Prima poziţie pe care a ocupat-o a fost de ofiţer de resurse umane la Sews-R. Din 2004 a preluat poziţia de Employee Empowerment Coordinator la Faurecia. Din 2006 a devenit manager de resurse umane la Emerson, iar din 2011 este directorul de resurse umane al companiei.Emerson Romania este subsidiara companiei multinaţionale americane Emerson care se ocupă cu furnizarea şi proiectarea de servicii tehnologice şi servicii de inginerie. Compania americană a inaugurat în 2008 fabrica din Parcul Industrial Tetarom II din Cluj-Napoca. Lucrările la acest proiect au început în anul 2006, investiţia iniţială fiind de 75 de milioane de euro, aceasta ajungând la peste 120 de milioane de euro. Emerson a fost anul trecut unul dintre cei mai activi angajatori de pe piaţă. Numărul angajaţilor a trecut pragul de 2.400, iar în prezent americanii au disponibile în prezent încă 200 de locuri de muncă, în domenii precum automatizare şi inginerie mecanică, tehnologia informaţiei, dezvoltare software, achiziţii, logistică. Emerson a realizat în 2016 un profit net de peste 9,3 milioane euro, dublu faţă de anul anterior, la afaceri de aproximativ 149,3 milioane euro, arată datele de la Ministerul Finanţelor Publice....

luni, 07 mai 2018 0 comentarii

Ramona Groapă, Microsoft

Autor: Administrator

Ramona Groapă este licenţiată în Drept (Drept în UE) şi ASE (Pieţe Financiare) şi absolventă de Master pe Comunicare Industrială la Universitatea Politehnică Bucureşti. În perioada 2002-2013 a lucrat în sistemul bancar pentru grupurile RZB şi UniCredit. Din 2013 devine antreprenor şi mediator certificat. Doi ani mai târziu se alătură echipei IBM. Preia zona de resurse umane a centrului de Excelenţa în Marketing din Bucureşti unde împreună cu echipa reuşeşte în primele trei luni să atragă de pe piaţă peste 200 de profesionişti seniori, dublând astfel dimensiunea centrului. Din februarie 2017 se alătură companiei Microsoft ca manager de Resurse Umane alături de câteva zone de bussines, în expansiune la momentul respectiv. Din luna februarie a acestui an, Ramona a preluat un rol regional la nivel de Europa Centrală şi de Est ocupându-se de 30 de ţări, în cadrul Microsoft. Potrivit părerilor exprimate de utilizatorii platformei „Undelucrăm“, Microsoft ocupă locul doi în topul angajatorilor la nivel naţional. Compania avea, în 2016, 470 de angajaţi, o cifră de afaceri de peste 61 milioane de euro şi un profit de peste zece milioane de euro....

Pagina 1 din 2