evoMAG are ca strategie pentru următorii ani diversificarea portofoliului de produse şi extinderea internă şi internaţională.

“Pentru început, vor intra în ofertă cărți, articole sportive, îmbrăcăminte, încălțăminte și dispozitive wearables. O altă direcție de dezvoltare este extinderea cu puncte de prezență și în alte zone din țară, cât și în străinătate. De asemenea, aplicațiile evoMAG pentru dispozitivele mobile vor fi îmbunătățite, în măsura în care traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat în ultimul an”, a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

10 ani de evoMAG

Pe 5 mai 2005 primea număr de înmatriculare la Registrul Comerțului Evolution Prest Systems S.R.L, compania care administrează brandul evoMAG și care și-a început activitatea vânzând câte unu, două calculatoare pe săptâmână. În prezent, compania are disponibile la vânzare un număr de peste 135.000 de produse, poate livra orice comandă în doar trei ore și estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro.

“Am început această afacere cu bani împrumutați, iar primele livrări le-am făcut cu o mașină Dacia 1310. Am crescut enorm de mult de atunci, iar faptul că am împlinit 10 ani este un vis devenit realitate. Și am reușit asta doar muncind în echipă, alături de niște oameni fantastici care au crezut în evoMAG și în potențialul său. 10 ani de prezență pe piața de comerț electronic din România este, în același timp și un punct de cotitură. În tot acest timp unul dintre obiectivele noastre a fost să oferim clienților cele mai noi produse în materie de tehnologie și nu numai, dar și servicii de calitate, cât mai aproape de așteptările lor. Vom continua acest demers, vom investi permanent și ne vom extinde portofoliul de produse”, a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

10 ani de evoMAG în cifre

    Vânzări totale – 220 milioane lei
    Comenzi totale – 550.000
    Kilometri parcurși de curierii evoMAG – 750.000, echivalentul a aproape 100 de zboruri cu avionul de la București la New York și retur
    Greutatea coletelor livrate din 2007 până în prezent – 620.000 de kilograme
    Branduri disponibile în portofoliu – 1.700
    Numărul categoriilor de produse – 22
    Numărul angajaților – 70 (5 angajați în 2005)
    Numărul apelurilor în call center în perioada 2008 – 2014 – peste 500.000

Momente definitorii pentru evoMAG

    2007 – anul în care s-a atins primul milion de euro din vânzări
    2009 – 2010 – au avut loc primele restructurări
    2011 – evoMAG organizează primul Black Friday
    2011 – are loc achiziția WatchShop.ro
    2013 – are loc achizitia Toyz.ro
    2014 – are loc mutarea într-un nou sediu și inaugurarea unui showroom de 200 de metri pătrați, în urma unei investiții de 100.000 de euro
    2014 – are loc trecerea la o noua platformă cu o noua tehnologie care asigură scalabilitatea business-ului in viitor
    2014 – introducerea de noi categorii de produse în portofoliu – auto, decorațiuni interioare, securitate și electrocasnice mari.

evoMAG sărbătorește 10 ani printr-o campanie aniversară care vine cu reduceri mai mari decât de Black Friday. Astfel, până pe 17 mai, evoMAG pune la dispoziția clienților mii de produse cu reduceri de până la 79%. În această perioadă, clienții evoMAG vor putea cumpăra la reducere telefoane mobile, tablete, laptopuri, televizoare, imprimante, multifuncționale, roboți de bucătărie, aspiratoare, produse de îngrijire personală și multe altele.