La finalul primului an de program, cei 25 de tineri vor prezenta şi susţine proiecte de business în faţa board-ului eMAG, participanţii urmând să fie recompensaţi cu o excursie în San Francisco, informmează compania. De asemenea, vor descoperi noi perspective de business de la comunitatea de antreprenori din Silicon Valley. 

"Tinerii integrează informaţia din jur cu uşurinţă, o filtrează prin experienţa şi valorile lor şi apoi inovează, într-un proces continuu de învăţare şi creaţie. Ne place să lucrăm cu minţile curioase ale oamenilor talentaţi, dornici să se dezvolte, iar programul Future25 le oferă participanţilor contextul ideal, atât practic cât şi teoretic, de care au nevoie pentru a creşte accelerat. Anul acesta am rezervat 5 poziţii pentru tineri cu potenţial care nu sunt încă în echipa noastră, ştiind că noua generaţie are toate abilităţile potrivite pentru industria de ecommerce, care îşi continuă ritmul alert de dezvoltare", a declarat Delia Sofonea, People director eMAG, potrivit Agerpres. 

Future25 durează doi ani şi a fost creat cu scopul de a identifica tineri care au potenţial să devină lideri în industria de ecommerce şi de a crea contextul potrivit pentru a-i ajuta să se dezvolte din punct de vedere profesional. Valoarea investiţiei în prima ediţie a acestui program a fost de 200.000 de euro. 

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi exportă know-how şi tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.