În primul an de la lansare, eMAG Fashion își propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.

Potrivit datelor companiei, în categoria Fashion se regăsesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, și branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.

„Strategia categoriei urmărește conceptul de Fresh Fashion, al cărui public își dorește să fie la modă”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG. De asemenea, în ceea ce privește brandul propriu, acesta precizează că se dorește atragerea tinerilor creatori din România în acest propiect, să contribuie la realizarea colecțiilor RELEASE. ”Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o școală dedicată tinerilor designeri – Școala de talente Fashion, în cadrul căreia îi vom stimula să participe și să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, mai spune  Iulian Stanciu.