„Categoria de produse pentru copii – inclusiv bebeluși și jucării – a crescut cu peste 300% față de anul trecut. Deschiderea magazinului eMAG Baby este o decizie care a venit natural în strategia eMAG de a deveni un specialist pe fiecare categorie de produse. Ne dorim să le oferim clienților noștri o experiență completă ”, a declarat Ana Maria Igna, Commercial Director, Baby & Toys.

Clienții vor putea beneficia și de alte tipuri de servicii organizate în magazin: cursuri de puericultură, elaborarea de liste de cadouri pentru evenimente speciale (botezul, aniversări) sau instalarea gratuită a scaunelor auto pentru copii.

Citește și:

Black Friday la eMAG. Va fi cel mai mare de până acum

Prin acest demers eMAG urmărește să devină unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor pentru copii. eMAG va continua diversificarea serviciilor și a categoriilor de produse și va deschide tot în cursul lunii noiembrie și o drogherie.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente către client, manifestată prin servicii care au creat noi standarde în piață, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanția Plus și Deschiderea coletului la livrare. eMAG are aproximativ 1.000 de angajați.

Citește și:

Black Friday, ediţia a patra în România. Lista magazinelor participante