”De la finele lunii noiembrie, călătoria mea alături de Carrefour se încheie. După peste 17 ani de ritm intens și pasionant, simt nevoia de o schimbare. De la primul magazin deschis în 2001 și până azi, când Carrefour România are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) și peste 17.000 de angajați, fiecare zi a reprezentat o nouă provocare. A fost o aventură superbă, în care am învățat continuu”, spune Andrea Mihai.

De-a lungul anilor, aceasta a avut un rol important în cadrul Carrefour România, iar la capitolul ”realizări din ultimul an” poate fi punctat procesul prin care Carrefour a preluat Billa.  

”Este un proiect extrem de complex, dar totodată foarte frumos. Obișnuiesc să spun că m-am simțit din nou la universitate pe durata acestei integrări”, mărturisește Andreea Mihai. Integrarea a fost făcută după strategia ”Best of both”, adică a fost luat ce era mai bun din modelul Carrefour de supermaketuri (sub sigla Market) și tot ce era mai bun din Billa și, așa, a fost construit un nou model comercial pe placul clienților.