Aşa că, în timp ce agenţiile mici, nişate, fac vânzări de câteva zeci de mii de euro în două-trei zile, agenţiile deja consacrate se pregătesc pentru sute de mii de euro.
”Pentru perioada târgului estimăm vânzări de jumătate de milion de euro. Cele mai căutate destinaţii sunt, ca şi până acum, Grecia, Spania şi Turcia. Ofertele de early-booking au reduceri şi de 45%. De asemenea, vacanţele pot fi rezervate cu un avans de 99 de euro”, a spus Cosmin Marinof, director naţional de vânzări TUI TravelCenter/Eurolines. Potrivit acestuia, cererea pentru litoralul românesc a crescut considerabil, în acest moment unele hoteluri fiind rezervate în totalitate.
”Destinaţiile cele mai căutate sunt, pe lângă Grecia şi Turcia, circuitele în Germania, Polonia, Muntenegru, Croaţia şi Albania, pentru care s-au şi făcut rezervări şi chiar plăţi, în agenţie. Ne aşteptăm la vânzări mai mari faţă de târgul anterior”, a spus şi Ana Goicea, director Cocktail Holidays.
De asemenea, potrivit Alexandrei Mateuţă, director de marketing Happy Tour, în această perioada cererea pentru Spania a crescut cu 20%, faţă de târgul din primăvara anului trecut, iar cea mai cerută ofertă a fost vacanţa în Valencia, la 300 de euro, pachet complet.
”În mod special, până acum, la târg, s-au cerut vacanţe de vară şi bilete de avion. Ne aşteptăm la un bilanţ pozitiv după această ediţie a târgului, dar ne ferim de estimări privind volumul vânzărilor”, a precizat Alexandra Mateuţă.
Pe de altă parte, au fost agenţii unde România a fost cea mai căutată. ”Dacă ar fi să facem un top trei, acesta ar fi litoral, balneo şi munte. Clienţii au conştientizat programul privind voucherele de vacanţă, iar feedback-ul lor este unul pozitiv”, a subliniat Lucian Boronea, director general Accent Travel & Events.
Grosso modo, la Romexpo, Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia şi Ungaria îşi expun oferta pe o suprafaţă expoziţională de peste 13.700 mp. Programul de vizitare al târgului este astăzi, în ultima zi, între orele 10,00-16,00, iar preţul biletului de intrare este de 10 lei.
-
Brandul american Michael Kors şi-a închis primul magazin ...
-
Bătăi de cap pentru antreprenori: Cifrele BNR și FMI pentru ...
-
-
Magazinele H&M caută angajaţi pentru magazinele din toată ...
-
-
-
Factură umflată la energia verde. Zeci de fabrici scutite de ...
-
-
-
Saxo Bank: Trei motive pentru care obligațiunile de Trezorerie ...
-
-
-
Lumea este sufocată de datorii. Tot PIB-ul Chinei, împrumutat ...
-
“Verde” pentru noul stadion Rapid de 27 de milioane de euro ...
-
Compania din Giurgiu care este unică în Europa. Produsele ...
-
Industria secretă din timpul regimului comunist. România era ...
-
Râurile din România unde găsești AUR doar plimbându-te pe ...
-
Berlinul critică reuniunea de la Ankara: "Un summit de război"