Partea mai puţin bună este reprezentată de scăderea încrederii turiştilor în agenţiile de turism în urmă unor incidente de tip insolvenţă, venite pe fundamentul unei legislaţii inadecvate în domeniu.

Așa reiese din datele Grupul Eurolines / TUI TravelCenter. ”Evoluţia de până acum ne ambiţionează să avem drept obiectiv ca destinaţia România să reapară în cataloagele tipărite ale TUI, liderul mondial al turismului, pentru sezonul de vară 2018”, a declarat Dragoș Anastasiu, președintele Grupului. Aceasta a adăugat că ținta grupului pe care îl conduce este să contribuie esenţial la obiective ”pe cât de importante, pe atât de realizabile” pentru o industrie care ar trebui să fie prioritară pentru România: minimum 30% pondere turişti străini şi 10% contribuţie a turismului la PIB.

Dincolo de implicarea la nivel de promovare şi vânzare a produslui turistic, Grupul Eurolines a investit deja în locaţii hoteliere de excepţie, precum Greeen Village Resort în Sfântu Gheorghe / Delta Dunării sau Valea Verde / Cund – Transilvania şi urmăreşte să lărgească portofoliul cu facilităţi similare de cazare care s-ar putea regăsi în conceptul şi platforma RoBeLo.