Actualizat acum 17 minute

  • Curs valutar: EUR4.4646

Băncile au provocat deliberat criza financiară

Autor: Valentin Vioreanu Vineri, 08 Mai 2009 4 vizualizări 125 comentarii

Băncile americane ÅŸi cele europene nu sunt victimele crizei financiare care a început în Statele Unite, ci sunt ele însele vinovate de producerea, în mod deliberat, a aceastei criză. Un raport publicat de Center of Public Integrity, o organizaÅ£ie americană de jurnalism de investigaÅ£ie, estimează că numărul organismelor de credite imobiliare care sunt la originea crizei este de 25. „Mega-băncile care au finanÅ£at industria subprime nu au fost victimele prăbuÅ

Băncile americane ÅŸi cele europene nu sunt victimele crizei financiare care a început în Statele Unite, ci sunt ele însele vinovate de producerea, în mod deliberat, a aceastei criză.

Un raport publicat de Center of Public Integrity, o organizaÅ£ie americană de jurnalism de investigaÅ£ie, estimează că numărul organismelor de credite imobiliare care sunt la originea crizei este de 25.

„Mega-băncile care au finanÅ£at industria subprime nu au fost victimele prăbuÅŸirii sistemului financiar, aÅŸa cum au spus”, susÅ£ine directorul executiv al Center of Public Integrity, Bill Buzenberg. „Aceste bănci, în mod deliberat, au facilitat finanÅ£area împrumuturilor care acum ameninţă sistemul financiar”, adaugă Buzenberg.

Studiul organizaÅ£iei vine în momentul în care Camera ReprezentanÅ£ilor este pe cale să aprobe un proiect de lege care vizează crearea unei comisii independente de anchetă pentru a examina cauzele crizei economice, pe modelul celei înfiinÅ£ate după 11 septembrie 2001.

11 bănci au dat bani ca să nu fie atacate în justiţie

Conform studiului, care a analizat date guvernamentale, în perioada 2005-2007 au fost aprobate nu mai puţin de 7,2 milioane de împrumuturi cu risc.

Documentul arată că 21 din cele 25 de instituÅ£ii financiare au primit ajutor financiar din partea statului american, iar 11 dintre ele au plătit sume importante de bani pentru a evita urmăririle judiciare pentru abuz. Printre cele 25 de organisme raportul prezintă nume precum AIG, Citigroup, HSBC ÅŸi Barclays Bank.

Ca exemplu, fostul numărul 1 american al creditelor ipotecare, Countrywide Financial, cumărat în 2009 de Bank of America pentru a nu intra în faliment, a emis împrumuturi cu grad ridicat de risc de cel puţin 97,2 miliarde de dolari.

Băncile au în continuare nevoie de bani

Studiul vine aproape în acelaÅŸi timp cu publicarea rezultatelor „testului de stres”, în urma căruia a rezultat faptul că zece mari instituÅ£ii financiare americane au nevoie de o mărire de capital ce se ridică la suma de 74,6 miliarde de dolari. Testul ÅŸi-a propus să măsoare capacitatea băncilor de a face faţă unei noi degradări conjuncturale.

Bank of America, cea mai mare bancă americană din punctul de vedere al activelor, are nevoie de aproape jumătate din această sumă: 33,9 miliarde de dolari.

  • Bănci capitalizate insuficient:

Bank of America (33,9 miliarde de dolari)
Wells Fargo (13,7)
GMAC (11,5)
Citigroup (5,5)
Regions Financial (2,5)
SunTrust (2,2)
Morgan Stanley (1,8)
Keycorp (1,8)
Fifth Third (1,1)
PNC (0,6)
Total (74,6 milliarde de dolari)

  • Bănci capitalizate suficient:

American Express
BB&T
Bank of New York Mellon
CapitalOne
Goldman Sachs
JPMorgan Chase
MetLife
State Street
US Bancorp

  • Vasile Dibaciu la 8 mai, 12:13 a spus:

    Sunt curios care-i faza de fapt cu stirea asta ? Face partea din asa zisul "maret plan de conspiratie" sau chiar e pe bune si e venita din partea unora care chiar vor sa le puna bete'n roti conspiratorilor lu' peste prajit ?

    • ROMAN la 8 mai, 14:19 a spus:

      In cercurile illuminati, Biderberger, etc sint in principal doua factiuni. Cea care se bazeaza exclusiv pe MEGA< TERA> frauda cu Federal Reserve bank, care a pompat trilioane de dolari in visteriile lor si o alta, parte din vechea garda si elite din tarile emergente, care mai nou au inceput sa-si dea seama ca pe viitor nu mai merge cu smecheria, pentru ca deja prea multe "bovinele" au cam inceput sa se prinda. Nu ca le pasa lor de bovinele de noi, dar ii cam deranjeaza gruparea prim mentionata, care vrea sa acapareze toata puterea. Nu uitati, e o lupta pentru puterea absoluta.

      Asadar, prima grupare, sa o numim FED'istii, impreuna cu Papa Bush, Neo consii,si elitele americane, duc o lupta teribila impotriva astora din urma. Dar incep sa piarda teren, Bush al mic nu a fost prea lasat nici sa declanseze legea martiala, nici sa atace Iranul sau alte multe rautati deja planificate. Serviciile lor de securitate, armata si mai ales marina - cea mai importanta de altfel), si-au dat seama de dementa liderilor si au inceput, la inceput o impotrivire si mai apoi aproape o scindare. Asa ca inebuniti de setea de puter, cohorta lui Bush a declansat gripa porcina in Mexic, cu scop clar ca sa vina in USA, dupa aceea. Norocul nostru, e ca Dumnezeu (sau altii zic natura) a facut ca s-au raspindit mai ales doar radacinile de virus mutate si devenite mai soft (cele extrem de agresive, au facut victime din pacate, dar spre norocul nostru nu au putere mare de raspindire). Nu multi in lume, au facut conexiunea logica, si anume ca partea buna din SUA, ca sa fie ei siguri ca nu "mai dispar" fiole cu agenti biologi extrem de periculosi, au decretat prin ordin militar, pe 6-Mai, urmatoare circulara, pentru tot ce misca inbiotech, depozite bio si chimice militare in SUA:
      http://www.fas.org/blog/secrecy/2009/05/microbio_safety.html

    • ROMAN la 8 mai, 14:27 a spus:

      Si nu terminai... Partea asta a doua, care se da drept buna, incepe sa demaste, in parte (atita cit trebuie, ca sa nu fie afectati si ei) si sa cistige citi mai multi aliati din rindurile oamenilor, precum si sa creeza impresia ca ne indreptam spre ceva pozitiv, mult mai inaltator, ca am rupt-o cu vechiul, etc.

      Vor da drumul si la ceva tehnologii energetice neconventionale, (de aia nu mai se pune accent pe petrol, in ultima vreme), vor sa desfiinteze FED (prin pionul lor RON PAUL), etc, etc.

      In final vor veni cu o sugestie la sistemul bancar actual, pe care chiar ei il vor denunta, cit este de corupt de invechit...

      Sper sa nu fiti prostiti, pina la urma tot ne vom alege cu chip-ul in mina si dupa aia in creier (vers 2.0), cum v-am mai informat si alta data, daca ii credem si pe astia.

      Deci atentie, "sa fim intelepti ca serpii"

  • cristian la 8 mai, 11:46 a spus:

    ...spre noua ordine mondiala.

    criza a fost puna la cale de cei care vor cu orice pret sa instaureze "noua ordine mondiala" cum ar fi familia Rockafeller sau grupul Bilderberg..

    • dan la 8 mai, 11:48 a spus:

      nu te-ai saturat de atata teorie a conspiratiei?

    • ALC la 8 mai, 12:42 a spus:

      asta nu e teoria conspiratiei ci practica conspiratiei

    • Stefan B. la 8 mai, 12:44 a spus:

      DAR - dane, chiar daca aleg sa fiu ignorant : asta nu va schimba realitatea. Realitatea se schimba prin investigatie si actiune, nu prin ignorarea ei..

  • aca la 8 mai, 11:19 a spus:

    da. "celalalt" a "facut", "criza""1" si "2" si v-a anuntat inainte pe voi romanii. "unu" numai a inteles. "2" salta la iveala peste 5 ani.

  • Sile la 8 mai, 11:09 a spus:

    Titlul imi aminteste cumva de numele presedintelui nosrtu, are ceva bashit.D-le Vioreanu sunteti sigur ca ati tradus corect intregul articol la care va referiti?Sau v-ati multumit cu o traducere facuta de altcineva?E unul din cele mai grele lucruri sa dovedesti ca fapta cuiva e intentionata sau nu.Si a atribui unei banci eroarea sau fapta penala a unei persoane sau grup de persoana e o dovada de neprofesionism jurnalistic. Ceeace revine bancii e responsabilitatea juridica. Din cite am urmarit, justitia in America isi urmeaza cursul si functionarii bancari ce au incalcat legea nu vor scapa de judecata.Spre deosebire de Romanika.

    • moderato-cantabile la 8 mai, 12:59 a spus:

      Dar cum vrei ca teoria conspiratiei sa nu creasca si sa nu prospereze în România cînd un ziar de "specialitate" publica asemenea titluri : "Băncile au provocat deliberat criza financiară".
      Pentru a fi citit articolul respectiv, îi suggerez autorului versiunii române sa-si mai perfectioneze cunosterea limbilor straine.
      Pentru ca bancile nu au creeat criza în mod deliberat ci au închis ochii asupra derivelor financiare. Motivul este simplu : PROFITUL, daca nu profit eu va profita altul. Vina este mai ales a "politicului" care a închis ochii asupra controlului, dar si el avea nevoie de profit, mai alse în USA care trebuie sa-si finanteze razboaiele.
      Motivele crizei se regasesc în toatete domeniile economice ale unei economii bazate pe o ideologie neo-liberala în care "Mîna invizibila" a înlocuit credintele religioase, sau le-a completat.
      Dar bineînteles ca este mai usor sa cauti un tap ispasitor si o teorie a conspiratiei decît sa explici omului de rînd ca si el a contribuit la criza în curs, pentru ca fara "multimea de creduli" care sa-si imagineze ca vor deveni din ce în ce mai bogati cu cît se vor îndatora mai mult, criza nu era posibila.

    • r2 la 8 mai, 16:12 a spus:

      buna ziua moderato cantabile :) interesanta zi - specialistii cu studii pe youtube au din nou toate raspunsurile :) nu stiam ca sunteti securist :)))))
      cat despre criza, cum discutam inainte, este nota de plata pentru marile profituri pe hartie raportate si rasplatite ani si ani la rand, dar inca necastigate. mana invizibila s-a specializat in a specula slabiciunile standardelor contabile prin produse mai complexe decat justifica nevoile economice. dar deja am plictisit pe toata lumea, pe cand domnul vioreanu este erou national cu titlurile dansului incendiare. citeam astazi ca OTV a realizat un interviu cu ceausestii folosind un specialist in spiritism :))) postul OTV pare sa aiba echivalent in multe domenii, inclusiv in presa de profil economic.

    • moderato-cantabile la 8 mai, 20:28 a spus:

      te-am pierdut în sirul delirului pe care acest articol l-a declansat printre adeptii spiritismului.
      Ce sa-ti spun, ai dreptate, de cîte ori citesc mesajele tale simt un fel de "odihna spirituala" si ma gîndesc ca nu sînt singur pe lume ci ca mai exista si alti români care gîndesc. Si asa cum cred ca ti-am mai spus, cred ca avem într-un fel datoria de explica celor care cauta sa înteleaga, ceea ce noi am avut sansa de a fi învatat.
      Te salut cordial si cu toata simpatia.

    • r2 la 9 mai, 04:14 a spus:

      ei cu ale lor si noi cu ale noastre. asta e democratia, e dreptul fiecaruia sa creada ce vrea...
      mi-am adus aminte de un fapt interesant petrecut la mine in banca acum 4 ani. niste bond traderi au fost prinsi ca isi supraevaluau pozitiile cu aproximativ 5 milioane de euro. aia au fost dati afara imediat, dati si in judecata de banca si peste toti ceilalti s-a abatut un val de controale "la sange". unul din departamentele interne de control a angajat oameni special pentru a intari verificarea independenta a pozitiilor traderilor...

      ce vreau sa spun este ca mecanismele de control au existat si au reactionat violent la o frauda de 5 milioane de euro, care acum sunt nimic, sunt o suma ridicola pe langa cat s-a pierdut din altele. marea problema nu au fost astfel de fraude sau cazuri gen madoff sau enron. sistemul actual de reguli dupa care se ghideaza lumea financiara a permis si incurajat aparitia crizei. departamentele de control au vegheat la aplicarea acestor reguli.
      iar domnul vioreanu ne propune conspiratii cu sefi de banci care s-au intalnit si s-au sfatuit cum sa distruga sistemul financiar, ca sa sufere cat mai mult oamenii simpli. o explicatie "categoria emil bobu" :))

    • ANTI IMPRUMUT FMI la 9 mai, 10:53 a spus:

      Draga r2, tocmai pentru ca esti in domeniu, exista riscul sa crezi ca le stii si le-ai vazut pe toate. De asemenea, dupa cum am mai spus, trebuie vazut lucrurile, nu numai dintr-un unghi ingust de vedere, trebuie vazuta imaginea globala, pentru ca economia, este legata de social si de politic, cum un madular este legat de intreg corpul si este vatamat si el, daca o alta parte a corpului sufera.

      Tu, traind in state, cred ca nu poti sa negi ca ei asa procedeaza cu fraudele: cea de 100 de dolari o mediatizeaza si fac tambalau si cer pedepsirea si anchetarea si, bla, bla bla, iar cea de 1 milion trece neobservata, nu zice nimic de ea. Bineinteles ca acum, cu trilioanele se ridica pragul minim a ceea ce suscita interes..... E o metoda a "elitlor" de arunca cu praf in ochi prostimii; chiar si tu confirmi asta, ca pentru cele 5 milioane s-au luat atitea masuri iar pentru 11 TRILIOANE nimeni nu vrea sa spuna unde s-au dus.?? CRED CA POTI SA CONFIRMI, CA PINA LA ACEST MOMENT, BERNANKE NU A DEZVALUIT PUBLICULUI AMERICAN, LA CINE S-AU DUS BANII CONTRIBUABILULUI, IN CIUDA ATITOR PRESIUNI, DE LA SENATORI, CONGRESSMENI, SI MASS MEDIA.
      Si faptul ca lucrezi in acest domeniu, chiar o anumita probitate morala ar trebui sa iasa la suprafata in ceea ce scrii, ca sa indice adevarul, cel putin la nivelul de comprehensiune si acces al tau la informatii. Ma asteptam de la un roman, de buna credinta, care lucreaza intr-un domeniu atit de blamat in ultima vreme si care daca are un minim dram de bun simt si decenta, cel putin de a dezvinovati breasla din care face parte, daca el crede, ca aceasta este onesta si cinstita! Acest roman onest, ar fi facut un raport gen cum au facut jurnalistii - raport preluat de CAPITAL (bineinteles nu de complexitatea aceasta), dar nu ... eu ce vad? Comentarii criptice, intre "initiati", cu ironii, intepaturi, o atitudine superioara celor care nu sint cu ei in bransa, o atitudine de olympian si gen "noi cei din turnul de fildes". Nu te supara r2, asta m-as fi asteptat de la un om integru, si moral cum poate tu si moderatul ala mintal cantabil, va considerati. Ceva gen "Dlor, lucrez la nivel de sef d. departament, la o banca mijlocie. Eu am observat personal asta, am discutat la cafeteria cu alti tipi din alte banci care mi-au zis, x, y,z. In mass media americana de specialitate se zice asta si asta, iar SINCER PAREREA MEA ESTE,.... In Schimb r2, nu vad nimic din toate astea, vad in schimb cum incercati DISPERAT (pentru voi) si DISPERANT (pentru noi) sa va "strecurati" elegant prin aceste vremuri tulburi, nimeni dintre bancheri nu vrea sa ne dea o explicatie, care cel putin daca tu personal nu esti dator sa ne-o dai (ca nu tu ai produs dezastrul) dar cel putin ca sa oferi o explicatie, la nivelul tau de perceptie. Eu cred ca noi, precum si milioanele de oameni care si-au pierdut economiile de o viata, care la 70, 80 de ani SINT NEVOITI IARASI SA MUNCEASCA LA MC DONALDS, ca abia se mai tin pe picioare, numai ca sa nu moara de foame, DA CONSIDER CA E NECESARA O EXPLICATIE, si sper ca si ceilati ce citesc aceste lucruri aici, sint de acord cu mine. Asta daca va considerati niste persoane integre si care nu aveti nimic de ascuns. Astept raspunsul tau, daca el exista....

    • moderato-cantabile la 9 mai, 14:12 a spus:

      dar în acelas timp îmi spun ca nu pot sa ramîn fara reactie în fata a ceea ce se întîmpla în România.
      Dupa oalele sparte ale mondializarii si a distrugerii economiei nationale de catre capitalul strain, oamenii sînt supusi la un nou "val" cel al "mondializarii fricii" al mondializarii inculturii. Ceea ce îi fragilizeaza si mai mult pe cei care au nevoie sa înteleaga ce se întîmpla în lume.
      In felul asta cei care detin puterea financiara pe plan local (deci si pe oamenii politici în sub-mîna), nu au prea multe griji sa-si faca. Nimeni nu le va cere socoteala si nu le va pune întrebari jenante.
      In timp ce ei îsi continua "bussines as usual", cei pe care vor sa îi adoarma cauta pe "Youtube" vinovatii pentru soarta lor si sînt convinsi ca Satan s-a reîncarnat în Rotschild sau Rokfeller si ca în fiecare seara, ca se adorma "respectivii" fac lista cu toate planurile diabolice împotriva românilor. In mod cert românii nu stiu ca saracii "bancheri inculti" nici macar nu ar fi capabili sa situeze pe o harta a lumii frumoasa noastra tara. Dar în schimb pot sa-i asigur ca daca nu au auzit de Decebal îl cunosc pe Dracula, printul tenebrelor inventat de un mic scriitor englez. Din pacate, nu au auzit nimic despre Vald Tepes si nici despre rolul lui în istoria tarii noastre. Nu trebuie sa le cerem prea mult, nu le-ar mai ramîne timpul sa-si numere miliardele.
      Altfel, gasesc foarte instructiva relatarea ta despre afecerea traderilor si a controlului bancar, dar este greu de explicat neofitilor. La fel de greu ca si diferenta între Dracula si Vlad Tepes, pentru amatorii de filme cu vampiri.

  • lia la 8 mai, 10:57 a spus:

    pina sa se ajunga aici, chiar nimeni nu s-a sesizat?

    • Stefan B. la 8 mai, 11:37 a spus:

      Se stia , insa presa clasica a ignorat aceste semnale inca din 2007. De fapt inca din vara 2007 se vorbea despre "the great depression of 2008" si se stia ca incepe in toamna 2008. Odata ce incepi sa intelegi cum opereaza elitele bancare incepi sa reusesti sa anticipezi ce pasi vor face si cum. Ce vedem acum este o incercare majora de preluare a bogatiilor lumii innainte de colapsul economic final ce va fi cauzat de epuizarea rezervelor petroliere mondiale. Nu exista surprize, totul este bine programat si controlat! insa nu de noi ..

      uite un tip care a anticipat criza:
      http://www.youtube.com/watch?v=A4UBibsI5E4

      Si sant destui ca el.

    • r2 la 8 mai, 11:46 a spus:

      unde au fost eroii in anii de "glorie" 2003-2006? activele toxice de acum cam de atunci dateaza.

    • Stefan B. la 8 mai, 12:50 a spus:

      pai cei care au adus criza , sant administratorii crizei momentan . Cauta "Obama Deception" pe net , si vezi in prima ora de material video ce oameni are Obama in echipa . E ca si cum ai pune Lupu sa pazeasca oile.

  • roxana la 8 mai, 10:47 a spus:

    Oare cate dintre aceste banci sunt controlate de evrei? La asta v-ati gandit?

    • Vacaru la 8 mai, 11:42 a spus:

      mai toate cele importante. Insa vreau ca lumea sa nu cada in "ispita" de a acuza un popor pentru modul in care se comporta elitele lor. Noi Romanii am fost acuzati suficient pentru cei care fura si violeaza in Italia, deci sa nu facem la fel. Acei oameni nu sant reprezentativi pentru un popor intreg!

    • Torah vs. Talmud la 8 mai, 12:24 a spus:

      Te referi la evrei sau la khazari? Nu evreii, cei de obirsie semitica, biblica trebuie blamati pentru tot raul de acum din lume. Trebuie sa stii exact asta.

      Probabil ca nu este mai importanta problema de studiat, in lume. Pentru ca e o diferenta intre evreii biblici, din Canaan-Palestina (israelites) si Khazari, etnie turcica-huna, din zona Caucazului (care sint actualii jews)!

      Khazari au fost: Bancherii Rothschild, Hitler (nepotul ilegitim al baronului Salomon Mayer von Rothschild din Austria) , Trotzky (Lev Davidovich Bronstein), Stalin (Iosif Vissarionovich Dzhugashvili), Lenin (Vladimir Ilich Ulyanov), Karl Marx, Friedrich Engels, etc si nu au nici o picatura de singe sau vreo gena de la evrei biblici, parintii lui Isus.

      Detalii:
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Hazar

      http://www.britam.org/Khazarbook.html

      http://www.angelfire.com/ill/hebrewisrael/edomandkhazars.htm

      http://www.liveleak.com/view?i=99a_1189251763

  • r2 la 8 mai, 10:12 a spus:

    fiecare banca mare are departamente de sute de oameni care se ocupa de urmatoarele 1) analiza riscurilor 2) audit intern 3) verificarea profitului zilnic si al evaluarii activelor. la fel, fiecare banca mare e verificata periodic SEC sau echivalentul din alte tari, banca nationala, agentii de rating, auditori externi etc. astia au luat toti mita sa inchida ochii??

    • brigantes la 8 mai, 10:36 a spus:

      ...au luat BONUSURI

    • Vali. la 8 mai, 10:53 a spus:

      MAI INTAI : nu sunt sute, sunt zeci de oameni angajati in audit intern si control intern ..... si desi se afla in independenta fata de directorii bancilor (pe hartie) in realitate sunt foarte dependenti :).... iar auditorii externi sunt mituiti sa isi tina gura si sa nu vada elemente relevante contabil la inchideri de trimestru si de an ... Clar ?!? :)?

    • r2 la 8 mai, 11:08 a spus:

      sa continuam - deci toata lumea a stiut, dar si-au luat in liniste banii ("dreptul" cum se spune la noi) si au tacut din gura. nu a scapat nimic in presa (si aia a fost mituita). ce mai, conspiratia perfecta. teoria asta a conspiratiei prinde al naibii de bine in romania. orice eveniment greu explicabil devine usor explicabil apeland la teoria conspiratiei - evreii, basescu etc in functie de caz, the usual suspects :)

      cat despre numarul de angajati in serviciile de control intern, la nivel global sunt sute chiar si in bancile de investitii nu foarte mari. ca sunt platiti cam degeaba sunt de acord, dar de mituit n-ai cum. astia au vegheat trup si suflet la respectarea unor reguli proaste (din experienta mea)

    • Stefan B. la 8 mai, 12:54 a spus:

      BONUSURILE

    • clp la 8 mai, 15:02 a spus:

      good point,hahahahahahah

    • r2 la 8 mai, 15:11 a spus:

      serviciile de control au avut bonusuri mici, comparabile cu alte domenii, chiar si in zilele de glorie ale bancilor. nu mituiesti cu alea pe nimeni si nici cu mai mult, nici chiar in guvernul romaniei :D bonusuri mari au avut aia care au adus "profit" - s-a vazut mai tarziu ce profit. serviciile de control sunt "cost centre".

    • ANTI-FMI la 8 mai, 17:29 a spus:

      R2, esti in state, lucrezi in domeniu, si nu stii cum merge treaba. Aici nu se rezolva la nivelul functionarului celui mai de jos, ci de la sefii de ramuri bancare in sus. Tot Wll Streetul este mina in mina cu bancile si auditul si toate sint conduse de FEDS! Si cine se pune impotriva vintului?

      Nu stii cum se face? Ca sa se arunce praf in ochii publicului? Se fura 1milion de USD si se fura 100 USD. Si atunic ei se reped pe aia cu 100 USD si atitea analize si rapoarte fac si cer pedepsirea aspra in justitie, incit pina la urma plictiseste pe toata lumea si se trece mai departe. La noi in Romania, asta se numeste "TERMOPANE PENTRU OUA"

  • tudor la 8 mai, 10:01 a spus:

    acest plan de destabilizare a economiei mondiale a fost pus la pnct in 15 ani.si sunt implicati toti marii economisti din lume

  • Vali. la 8 mai, 09:12 a spus:

    stiam

    • Ala la 8 mai, 09:55 a spus:

      Nu m-as fi gandit niciodata la asta ... :)) Sunt socat ! Hai sictir !

    • Jan la 8 mai, 10:02 a spus:

      Auditul situatiilor la Banci trebuia sa contina si referiri la continuitatea activitatii , de ce nu sa facut public faptul ca unele Banci nu au perspective de continuitate a activitatii si de ce managerii bancilor nu au comunicat populatiei , viitoarea stare de faliment , pe care cu siguranta trebuiau sa o prevada din timp daca sunt profesionisti.

Lasă un comentariu

 

NOTA:  Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


editoriale

Deşi lipsa de predictibilitate a legislaţiei fiscale a fost „regula de bază“ a ultimilor ani în...

Liderii politici nu inventează noi strategii naţionale atunci când preiau puterea. Ei adaptează...

powered by Distinct New Media