Proiectul se adresează tuturor celor care au în dulapul lor piese vestimentare pe care nu le mai poartă sau pe care nu le-au purtat niciodată. Mecanismul campaniei este simplu: utilizatorii solicită un REmix Bag prin intermediul contului de pe remixshop.com (ce le va fi livrat gratuit), în care vor putea introduce articolele de îmbrăcăminte care corespund criteriilor descrise pe site, le vor trimite înapoi la Remix (din nou gratuit), după care acestea vor fi sortate și evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate și publicate pe site, spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din preț.

„Majoritatea oamenilor dețin haine frumoase pe care nu le mai poartă din diferite motive, dar dăruirea, donarea sau revânzarea lor poate fi o sarcină dificilă, consumatoare de timp. De la bun început, business-ul nostru a avut în centrul atenției procesul de reciclare și credem că, oferind hainelor o viață mai lungă, ajutăm mediul înconjurător”, spun reprezentanții companiei.

Compania este prezentă în România din 2014. De la lansare și până în prezent, piața din România a crescut semnificativ, reprezentând aproximativ 30% din veniturile companiei. Astfel, România este a doua cea mai importantă piață după Bulgaria. Cel mai scump produs vândut prin remixshop.com, o blană de blană Gucci, a fost achiziționată de un client român pentru aproximativ 1.100 de euro.

În urma incidentului de vara trecută, atunci când depozitul principal al Remix a luat foc, compania a pierdut majoritatea produselor pe care le comercializează în mai multe țări din UE. În ciuda daunelor suferite după incendiu, compania a reușit să reia rapid activitatea și să continue să se extindă.

Remix Second Hand este unul dintre principalii retaileri online din Europa de Est, de pe nișa second hand. Compania activează pe două segmente de piață în creștere – second hand fashion și e-commerce. În 2012, compania s-a lansat pe o nișă încă suficient neexplorată, având în vedere că la acea vreme pe piața online dedicată modei second hand, din Europa, nu existau jucători mari.

În octombrie 2012, Remix s-a fost lansat în Bulgaria cu aproximativ 1000 de produse. Aproape 5 ani mai târziu, în iulie 2017, retailerul online uploadează zilnic 15.000 de produse și menține o ofertă de cel puțin 100.000 de produse ce provin de la 5.000 de branduri. De la lansare, veniturile companiei au crescut anual de 3.5 ori. Anul trecut, compania a primit o investiție de 8 milioane de euro de la Mezzanine Management, unul dintre cele mai importante fonduri de investiții din Europa Centrală și de Est.

Extinderea către noi piețe a început în 2014 cu Grecia și România. A continuat în Polonia în 2015 și Ungaria, Slovacia și Cehia în 2017. Retailerul online Remix deservește toate piețele străine din sediul său din Sofia. Moda second hand de înaltă calitate provine din SUA și din Europa de Vest, însă Remix intenționează să-și extindă operațiunile și să furnizeze produse chiar de la clienții săi, promovând astfel ideea de reciclării articolelor de îmbrăcăminte, oferindu-le o a doua șansă și prelungindu-le durata de viață. Industria de fashion este în prezent a doua în lume, după ce cea petrolieră, care contribuie la încălzirea globală.