Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Creştere accelerată pentru UPC România în T2. Compania a depăşit jumătate de milion de clienţi la serviciul de internet

Autor: |

UPC România, parte a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu din lume, a înregistrat creşteri pe toate segmentele de business în trimestrul al doilea din 2017, determinate în principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC şi îmbunătăţirea ofertei de servicii pentru clienţi.

UPC România a continuat investiţiile pentru a aduce serviciile digitale în cât mai multe zone din ţară, la finalul lunii iunie 2017 acestea fiind disponibile pentru 2.940.800 de case, o creştere de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Astfel, anual s-au adăugat aproximativ 268.000 case în aria de acoperire digitală UPC.

UPC a înregistrat creşteri pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 41.400 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 8,1%. La 30 iunie 2017, UPC oferea servicii de internet către 553.700 de clienţi. Rata accelerată de adopţie a modem-ului Connect Box – peste 250.000 de clienţi beneficiind de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa – confirmă că serviciul de internet de la UPC îndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor. De asemenea, prin reconfigurarea portofoliului de produse în prima parte a acestui an, toată baza de clienţi UPC a trecut la noul portofoliu beneficiind de viteze de internet de peste 150 Mbps.  

Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 37.600 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu 6,1% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 654.900 de clienţi. Experienţa de divertisment a clienţilor UPC este puternic îmbunătăţită cu media-box-ul inovator Horizon, care beneficiază de funcţia Replay TV, ce permite vizualizarea emisiunilor şi filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă. 

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16,2%, în al doilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 503.200 de clienţi pentru serviciile de telefonie. 

În T2 2017, UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 136.000 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,2%), baza totală de RGU ajungând la 2.318.000 la 30 iunie 2017.

 De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T2 2017 cu aproximativ 52.000 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul II 2017 cu un număr total de 1.297.100 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).

În T2 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 183,1 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de 7,2% faţă de 170,8 milioane lei în trimestrul II din 2016 (respectiv peste 361,5 milioane lei în semestrul I 2017, comparativ cu 339,5 milioane lei în semestrul I 2016).

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro