"Arad-Simeria (tronson Gura Sada-Simeria) este un proiect complex cu o valoare mare de 1,8 mld. euro. Și pentru a-l putea executa în condiții optime și pentru a găsi un constructor, acesta a fost împărțit în patru etape și licitarea în două proceduri distincte pentru cele două tronsoane: Barzava-Ilteu, Ilteu-Gura Sada, Gura Sada-Simeria. Licitațiile au fost anulate pe baza experienței similare", a spus Chiper.

"Am continuat mereu cu evaluarea, din noiembrie 2015 și până în decembrie 2015. În urma unei decizii a Curții de Apel, am reluat o procedură de deschidere pentru că așa a fost decizia, unuia dintre ofertanți. I s-a redeschis oferta și a intrat pe cursul normal de evaluare. Acum, din informațiile mele, pot să spun că suntem în faza finală a procedurii. Două loturi se află în contestație la CNSC, celelalte două loturi sunt în procedură de evaluare, din ce știu eu s-a trecut de faza de calificare, de verificare. Sunte în faza finală, sper ca până la finele lunii să avem rapoartele emise de comisii", a mai spus Chiper.

Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL – Construcţii şi Infrastructură 2016.

Conferință CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie
 

Conferința CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitațiile contestate amână procedura

EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier

Conferință CAPITAL pe Transporturi: EXCLUSIV: Urmează un nou studiu de fezabilitate. Noua centură a Capitalei, finalizată în 2030