CITEŞTE ŞI

Companii

Compania care trimite colete în Europa cu 25 de euro s-a lansat și în România

Autor: |

Eurosender, prima platformă de expediţii door-to-door la nivel european, care oferă servicii integrate în 26 de ţări, s-a lansat şi în România.

Eurosender este un site de rezervări online pentru expedierea de diverse articole dintr-un stat UE în altul, fondat în 2014. Prin agregarea nevoilor de expediere individuale ale clienţilor, compania poate negocia preţuri mai avantajoase cu furnizori de înaltă calitate.

Procesul de expediţie este unul simplu: comanda online alături de plata securizată este urmată de preluarea pachetului de la adresă, expediţia poate fi urmărită prin programul de tracking online iar pachetul este livrat la adresă de unul dintre curierii agreaţi. Eurosender are contract la nivel european cu companiile de curierat DPD şi GLS, în  baza căruia se livrează şi în România, dar are în vedere extinderea parteneriatelor cu firmele de curierat.

Costurile Eurosender pentru expediţii sunt cu până la 70% mai mici decât costurile de curierat standard, datorită volumului realizat. Spre exemplu, expedierea unui colet de 20 kg din România în Italia sau Germania are un cost de 24,99 euro, iar din România în Marea Britanie sau Spania de 29,99 euro. Pentru orice colet care depăşeşte limita de 50kg se realizează o ofertă individuală.

Diferenţele de preţ faţă de firmele de curierat sunt mari. Astfel, pentru cei care vor să trimită un colet în Italia preţurile la firmele de curierat sunt de 357 euro la DHL, 133 euro la TNT, 270 de euro la UPS în timp ce la Eurosender costul este de 25 euro, cu precizarea că pachetul ajunge în patru zile. Pentru Spania şi Marea Britanie termenul este de şase zile, iar pentru Germania două zile.

Pachete pot fi trimise şi în ţara la tariful de 7 euro, iar termenul maxim de livrare este de 48 ore. Compania are în plan o colaborare şi cu eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, în special pe partea de retururi.

Focus pe România

Eurosender are ca obiectiv pentru 2016 o medie de 3.500 de comenzi pe lună plasate de români, în condiţiile unei valori medii a comenzii de 45 euro în prezent.

Clienţii români targetaţi sunt studenţii şi românii care lucrează în afara ţării, precum şi rudele acestora. În zona B2B, Eurosender se focusează asupra companiilor mici şi mijlocii care folosesc în mod curent servicii de curierat, cât şi asupra celor care, din cauza nivelului scăzut de pachete pe care le trimit sau a ritmului inconstant, au o putere de negociere mai slabă în acordurile cu companiile de curierat. Investiţiile pe piaţa locală în perioada următoare se vor îndrepta către promovarea pe piaţa digitală, dezvoltarea echipei de suport prin angajarea mai multor persoane vorbitoare de limba română şi către cercetări de piaţa. De asemenea, Eurosender are în vedere negocierea unor parteneriate cu mai multe companii de curierat, încheierea de parteneriate cu hoteluri şi hosteluri, dezvoltarea pe piaţa de e-commerce prin istalarea unor plug-in-uri pe astfel de platforme.

“Pe un termen de trei ani, obiectivul nostru este să devenim cea mai mare companie care oferă servicii logistice prin comenzi online pe piaţa locală. Dincolo de numărul mare de români care au rude plecate la muncă sau la studii, potenţialul de creştere este determinat de principalele avantaje oferite clienţilor – costuri mai scăzute, confortul şi economia de timp datorate platformei facil de accesat, urmăririi comenzii şi livrării door-to-door“, declară Gabriela-Mihaela Buzoianu, Country Manager Eurosender pentru România.

Compania Eurosender a fost fondată în mai 2014, în Slovenia, de către tinerii antreprenori Jan Štefe şi Tim Potočnik, alături de dezvoltatorul web Žiga Janež, fiind prima platformă de agregare la nivel european care oferă acelaşi set de termeni şi condiţii, indiferent cu ce curier va fi transportat bagajul, asigurare în valoare de 200 euro pentru fiecare pachet, adresându-se atât persoanelor fizice, cât şi companiilor mici şi mijlocii.  La câteva luni de la lansare, ca platformă dedicată în principal studenţilor şi expaţilor, Eurosender a beneficiat de investiţii de 25.000 de euro, făcând parte din unul dintre cele mai mari grupuri media, ProSiebenSat 1, şi de 40.000 de euro prin fondul Silicon Gardens, fapt care i-a permis extinderea către segmentul B2B. Recent, Eurosender a mai atras o investiţie de 220.000 euro din partea unui grup de antreprenori sloveni, pe baza unei evaluări a companiei la 3,6 milioane de euro. La începutul anului viitor se va încheia o nouă rundă de investiţii de câteva milioane de euro, iar compania îşi propune să direcţioneze o proporţie însemnată din acestea către piaţa din România. Cifra de afaceri pentru anul viitor este estimată la 7 milioane de euro.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.