Acestea se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru şi îşi vor schimba poziţia, în lungul drumului de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziţionare a lucrărilor şi semnalizarea de terminare a sectorului restricţionat. 

Conform CNADNR, lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 şi a celor din beton de tip 'New Jersey' se vor desfăşura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 şi km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura Bucureşti. Acest parapete va separa sensurile de circulaţie şi va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulaţie pe alta. 

Compania menţionează că montarea acestor separatoare este foarte importanta pentru asigurarea siguranţei circulaţiei. 

"Împreună cu Poliţia Rutieră am stabilit ca toate aceste lucrări să se desfăşoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. CNADNR solicită tuturor celor implicaţi în acest proiect să lucreze cât mai bine şi rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puţin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înţelegere şi să respecte semnalizările şi restricţiile impuse pe perioada lucrărilor. Menţionăm că intervalele orare în care vor fi efectuate lucrările de montare a parapetelor vor fi anunţate după stabilirea acestora. Această decizie va fi luata împreună cu Poliţia Rutieră", se spune în comunicat. 

CNADNR reaminteşte că în data de 22 aprilie 2016 a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect 'Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei. 

Acordul-cadru semnat are o durata de 2 ani şi are ca obiect furnizarea şi montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii şi va avea la bază contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri. 

AGERPRES