Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Cine are motive să se teamă de noua Dacia Sandero

Autor: | | 2 Comentarii

Ultima, dar nu cea din urmă, caroserie dezvoltată pe platforma Logan are toate atuurile pentru a deveni un nou best-seller. Concurenţii din clasa mică pot începe să îşi facă probleme. Povestea de succes a producătorului autohton din Mioveni a ajuns la un nou punct de cotitură. După ce a uimit toată Europa şi, mai apoi, Africa, America de Sud şi o parte din Asia cu low-costul Logan, cuplul franco-romån este în pragul unui nou asalt asupra concurenţei. Mergånd pe o s

Ultima, dar nu cea din urmă, caroserie dezvoltată pe platforma Logan are toate atuurile pentru a deveni un nou best-seller. Concurenţii din clasa mică pot începe să îşi facă probleme.

Povestea de succes a producătorului autohton din Mioveni a ajuns la un nou punct de cotitură. După ce a uimit toată Europa şi, mai apoi, Africa, America de Sud şi o parte din Asia cu low-costul Logan, cuplul franco-romån este în pragul unui nou asalt asupra concurenţei.

Mergånd pe o strategie inversă faţă de cea a modelului în trei volume, cei de la Renault au decis să impună mai întåi pe piaţa sud-americană un Sandero cu rombul pe grilă pentru ca, în această vară, bicorpul low-cost să pornească asaltul în Europa şi Africa de Nord sub marca Dacia.

Dacă îmi aduc bine aminte, la prezentarea modelului Logan din vara lui 2004, designerul său îşi exprima frustrarea desenării unui vehicul pătrăţos şi puţin atractiv prin condiţiile impuse de pieţele cărora le era destinată maşina. „Trebuia să desenăm un model care să poată transporta patru adulţi, un porc, o chiuvetă şi 100 de kilograme de cartofi. Inginerii aveau soluţii tehnice pentru o maşină ieftină şi a trebuit să ne pliem pe ele pentru a face o maşină atractivă“, declara Kenneth Melville. Ei bine, după patru ani în care a depăşit toate estimările în privinţa volumelor våndute, Loganul a primit un frate mai mic şi mult mai arătos. Este foarte adevărat. Partea frontală a noului Sandero face parte, fără doar şi poate, din tendinţele de design ale anului 2008, cu o grilă agresivă şi blocuri optice alungite. Nimic din aspectul de „cutie pe roţi“ a Sedanului cu patru uşi nu pare să fie prezent în aspectul exterior al noii Dacia. Despre hayon se pot spune mai puţine. Opiniile jurnaliştilor prezenţi la drive-testul de pe coasta dalmată a Croaţiei au fost împărţite: „Pare neterminat, nu are personalitate, este în ton cu noile apariţii din clasa mică“.

Cu exteriorul ne-am lămurit. Este mult mai atractiv decåt cel al Loganului Sedan. În habitaclu situaţia este oarecum asemănătoare. Bordul pare, şi el, ceva mai bine gåndit, iar spaţiul nu a avut foarte mult de suferit odată cu modificarea dimensiunilor exterioare. Pentru cei care au avut de a face cu un Logan Sedan, trebuie spus că ambianţa este mult diferită. Consola centrală este simplă şi funcţională, cu elemente rotunjite şi comenzi uşor de intuit. Volanul are un nou look, cu un minus pentru partea sa centrală unde tronează un artificiu de design discutabil. Pare că, după ce au pus în loc de siglă un desfăcător de capace pentru sticle, designerii au decis să adauge în peisaj şi capacul unui borcan.

15 cai pierduţi din herghelie

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

17 decembrie 2017

Câte drumuri au fost reabilitate în 2017

Transporturi si Infrastructura

15 decembrie 2017

Centura Bacău, relicitată ca autostradă

Transporturi si Infrastructura

14 decembrie 2017

Stroe: Vom începe să montăm sisteme de siguranţă la metrou

Transporturi si Infrastructura

14 decembrie 2017

Lovitură dură pentru Boeing: Delta a comandat 100 de avioane Airbus

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro