Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Cele mai noi imagini cu AUTOSTRADA care ar trebui inaugurată în două săptămâni

Autor: |

Vom putea circula pe autostradă de la Bucureşti la Ploieşti la finele acestei luni sau termenul va fi din nou prelungit? Utilizatorii forumul specializat pe infrastructură skyscrapercitiy.com spun că lucrările au avansat iar termenul de 30 iunie nu pare a fi unul care să nu fie respectat.

Cu toate acestea, utilizatorul Baiazid, care a efectuat mai mult vizite pe şantierul autostrăzii, susţine că vor fi unele lucrări care vor fi gata abia după inagurare.

“Pe cea mai mare parte a A3 dintre Centura Bucuresti şi Centura Ploiesti, autostrada este continuu CIRCULABILĂ. Fără nici o problemă, este timp să fie aptă de circulaţie in 30 iunie 2012!”, scrie pe forum Baiazid, cel care a realizat şi pozele ataşate.

Punctele cu întârzieri sunt, potrivit skyscrapercity.com, unele noduri (exemplu cel de la Moara Vlăsiei) şi la lucrările conexe: şanţuri de scurgere de apă, parapeţi, plase de protecţie, ziduri fonice etc.

Baiazid scrie că la intrarea pe podul Ialomiţa dinspre Ploieşti spre Bucureşti “este trambulină”. “Dacă Pa&Co nu o corectează, se impune o restricţie de viteză la maxim 80 km/h! Altfel este trecere cu săritură! “. Vezi mai jos răspunsul Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale remis revistei Capital la finele lunii trecute.

Pentru mai multe, imagini, VEZI pe skyscrapercity.com

AUTOSTRADA BUCUREȘTI-PLOIEȘTI ÎN CIFRE

Pe tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti costul unui kilometru e de 7 milioane de euro, în timp ce tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei un kilometru costă 8,2 milioane de euro.

Cei 60 de kilometri de autostradă, începuţi în 2007, au costat până acum bugetul de stat, peste 400 de milioane de euro.

O putem numi "autostrada nr. 15". Termenul initial pentru darea in funcţiune a autostrăzii fusese 15 decembrie 2011. Ulterior, oficialii vehiculasera data de 15 aprilie, pentru ca, la începutul anului, să fixeze data de 15 mai. Singura secţiune finalizată complet încă de la finele anului trecut este cea construită de Spedition UMB – în jur de 15 km dinspre Ploieşti.

Cea mai interesantă variantă era ca această autostradă să se oprească la Km "0" al Bucureştiului.

La început, au fost un consorţiu format din trei firme. Fiind 3 firme româneşti, până la urmă s-au certat şi au rupt contractul, de la calitatea de consorţiu care se angajase cu statul român, până la urmă s-a spart consorţiul în 3 contracte.

Citiţi şi: Panglicile se îndepărtează de autostrăzile în lucru

EXPRORPIERI: Gigi Becali solicita un milion de euro pentru expropriere, iar Robert Negoiţă, patru milioane de euro.

Cu lucrările autostrăzii s-au luptat nu mai puţin de şase miniştri: Au început în mandatul lui Gheorghe Dobre de la PDL şi au continuat în mandatele lui Ludovic Orban(PNL), Radu Berceanu(PDL), Anca Boagiu(PDL), Alexandru Nazare(PDL) şi Ovidiu Silaghi(PNL).

Autostrada Bucureşti - Ploieşti cuprinde 17 poduri, 22 de pasaje, 64 de podeţe şi 5 noduri rutiere.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

22 iulie 2017

Fonduri europene pentru redeschiderea navigaţiei pe Canalul Bega

Transporturi si Infrastructura

21 iulie 2017

14 milioane de euro pentru calea navigabilă a Canalului Bega

Transporturi si Infrastructura

21 iulie 2017

CNAIR stopează proiectul insulelor de calmare de pe şosele

Transporturi si Infrastructura

20 iulie 2017

Cuc: Am găsit prea puțini oameni pe șantier

Transporturi si Infrastructura

19 iulie 2017

Wizz Air: Profit în creștere cu 50,4%, venituri mai mari cu 28,6%

Transporturi si Infrastructura

18 iulie 2017

1 mld. euro de la BEI pentru proiecte în transporturi

Transporturi si Infrastructura

18 iulie 2017

Compania de Drumuri cumpără sare pentru iarna 2017-2018

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro