Chiar dacă conducerea Companiei Naționale de Autostrăzi anunță că românii vor circula pe autostrada Sibiu-Pitești în 2021, în Master Plan, termenul de finalizare a celei mai așteptate autostrăzi din România este 2022. Tot în anul 2022, Ministerul Transporturilor anunță că vom avea autostrada Comarnic-Brașov, iar doi ani mai târziu, românii vor putea circula și pe autostrada Ploiești-Comarnic.
Deși nu există studiu de fezabilitate și proiect tehnic, Ministerul Transporturilor a notat în Master Plan că finalizează autostrada Târgu Neamț – Iași – Ungheni, cu o lungime de 135 km, în 2020. În documentul agreat cu oficialii Comisiei Europene este prevăzut ca anul viitor ar să se deschidă traficul pe cel mai lung tronson din autostrada Transilvania, respectiv Suplacu de Barcău – Borș, cu o lungime de 74,5 km. Documentul prevede și o dată pentru perioada de implementare a inelului Capitalei la nivel de autostradă. Centura Capitalei la nivel de autostradă, va avea o lungime de circa 102 km, iar termenul de execuție e proiectului este 2018-2022.
În Master Plan figurează 19 drumuri expres, printre care centura la patru benzi a Capitalei, legătura autostrăzii București-Ploiești cu aeroportul Henri Coandă, șoseaua București-Craiova sau drumul la patru benzi Constanța-Tulcea-Brăila. Termenul de implementare a celor 19 drumuri expres durează până în anul 2036.
Referitor la domeniul feroviar, în Master Plan sunt prevăzute lucrări de proiectare și modernizare a 25 de linii de cale ferată pentru viteze de până la 160 kilometri/oră. Totodată, documentul prevede proiecte de electrificare a căii ferate, modernizarea unor linii turistice și economice.