CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Cel mai aglomerat drum din România intră în reparaţii

Autor: Daniel Bob | vineri, 08 ianuarie 2016 | 0 Comentarii

Podul peste Argeş de pe Autostrada A1 Bucureşti–Piteşti intră în reparaţii. Autostrada A 1 Bucureşti Piteşti cu o lungime de aprox. 110 de km este cel mai aglomerat drum din România.

Podul peste Argeş de la km. 35 al Autostrăzii A 1 Bucureşti –Piteşti pune în pericol siguranţa rutieră din cauza degradărilor majore, arată expertiza tehnică realizată la comanda CNADNR în 2015. Podul peste Argeş are o lungime de 230 de metri şi a fost construit în 1970 atunci când a fost construită calea II pe Autostrada A 1.

Potrivit expertizei tehnice ,, placa de beton armat dintre pilele 6-7 prezintă degradări şi se sprijină pe elementele metalice, majoritatea pilelor au betonul degradat, exfoliat şi armătura ruginită fără strat de acoperire iar pila P 3 are fundaţia dezgolită ceea ce dovedeşte că protecţia executată a fost distrusă”.

Structura de rezistenţă a podului este afectată şi din cauza traficului greu intens (de multe ori fără respectarea limitei de tonaj) dar şi a balastierelor din zonă.

Compania de Autostrăzi şi Drumuri a lansat licitaţia pentru executarea lucrărilor de consolidare la km 35 pe calea II – sensul Piteşti –Bucureşti iar intervenţia va dura aprox. 6 luni.

În timpul lucrărilor care ar putea începe în primăvară traficul spre Bucureşti va fi restricţionat parţial şi se va desfăşura pe o singură bandă, situaţie care va duce la formarea de coloane, în special duminică la întoarcerea din week end.

Primele restricţii la km. 35 pe A 1 au fost impuse în 2014 atunci când s-au efectuat reparaţii provizorii dar pe sensul de mers spre Piteşti.

Un alt pod peste Argeş care are mari probleme de rezistenţă este pe DN 5 Bucureşti-Giurgiu, podul de la ieşirea din localitatea 1 Decembrie spre Adunaţii Copăceni ar urma să fie reparat anul acesta cu închiderea totală sau parţială a circulaţiei.

Sursa: RRA

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

15 august 2016

Primul metrou cu motor permanent magnet a fost pus în funcțiune

Transporturi si Infrastructura

11 august 2016

MT: Rută alternativă mai bine semnalizată către sudul Litoralului

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii