Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Premiile Capital

Cei mai buni manageri de Resurse Umane

Autor: |

S-au remarcat prin performanță și profesionalism și au dus la capăt proiecte complexe. Cei mai buni manageri de resurse umane vor fi premiați la finalul lunii martie în cadrul Galei „Premiilor de Excelență în Management“.

 Marile proiecte anunţate anul trecut de marile companii s-au finalizat. Pentru mulţi, investiţiile de zeci de milioane de euro au însemnat şi angajarea a sute de persoane, în special în cazul retailerilor, care au continuat să se extindă agresiv.

Împreună, primii 100 de angajatori din România aveau, în 2015, aproape jumătate de milion de angajaţi. Dintre aceştia, Kaufland era cel mai mare angajator. Ce va fi anul acesta? În timp ce unii au anunţat deja investiţii masive, cu multe zerouri, alţii se pregătesc să-şi compare rezultatele înregistrate  anul trecut. Până li se vor încheia socotelile, în acest număr, vă prezentăm managerii care au avut un rol cheie pentru departamentul de resurse umane.

Helena Thybell, manager global de Resurse Umane al H&M

În ultimii ani, retailerul suedez H&M s-a extins agresiv pe piaţa din România, ajungând în 2015 la o reţea de 42 de unităţi şi peste 700 de angajaţi. Numai anul trecut, compania a deschis patru noi magazine, a angajat masiv şi, pentru anul acesta, are planuri clare de dezvoltare. În tot acest proces, Helena Thybell, manager global de resurse umane al H&M, a avut un rol foarte important, rol care s-a extins pentru tot ce înseamnă H&M la nivel internaţional. Anul trecut, după cinci ani de prezenţă în piaţa românească, afacerile H&M au fost de 135 milioane de euro, în primele nouă luni, cu aproape 50% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului anterior. Mai mult, pentru 2016, compania a anunţat, printre altele, „o expansiune rapidă a mai multor branduri“,  printre care COS, care ar urma să intre şi pe piaţa românească.

Estera Anghelescu, director Dezvoltare Personal şi Employer Branding Kaufland

Spre finalul anului trecut, Kaufland ajunsese deja la 105 magazine în România, cu peste 14.000 de angajaţi. Aflat în topul celor mai mari angajatori din piaţa românească, lanţul german de hipermarketuri a avut o creştere a numărului de angajaţi de peste 1.300 de persoane în 2015. Și tot anul trecut, a deschis cinci magazine în România. Estera Anghelescu, director departament „Dezvoltare Personal şi Employer Branding“, s-a implicat activ în toate precesele de recrutare ale companiei, la nivel local. De curând, Kaufland România a primit certificarea internaţională ca „Top Angajator“, acordată de Top Employers Institute din Olanda, care demonstrează performanţa strategiei şi a intrumentelor de resurse umane utilizate în cadrul companiei. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în şapte ţări.

Nicoleta Capătă, director Resurse Umane Flanco Retail

Flanco a investit 10,6 milioane de lei anul trecut, în principal în deschiderea a 12 magazine noi. Datorită acestei extinderi în ţară, compania a creat peste 200 de locuri de muncă, ajungând la 1.357 de angajaţi, la finele anului trecut. Nicoleta Capătă, director Resurse Umane Flanco Retail, a jucat un rol cheie în tot ce ce a înseamnat strategia de dezvoltare a companiei. Din trimestrul IV al anului trecut şi până în februarie 2016, Flanco a intrat în zece oraşe noi cu magazine stradale. În total, pentru anul acesta, compania şi-a propus să deschidă încă 30 de magazine. În 2015, vânzările Flanco Retail au ajuns la 777 milioane de lei, cu o creştere de 17%, în timp ce profitul net a fost de circa 8 milioane de lei, de 3,8 ori mai mare faţă de 2014. De asemenea, vânzările online şi cele de pe mobil sunt o prioritate pentru companie, în contextul în care există 11 milioane de utilizatori de internet.

Daniela Vercellino, manager de recrutare EMEA Stefanini

Stefanini, unul dintre principalii jucători globali în externalizarea de servicii IT, prezent de mai bine de zece ani şi pe piaţa din România, a recrutat peste 500 de persoane anul trecut. Poziţiile deschise în cadrul companiei au fost de programatori. Pentru posturile folosite în procesul de recrutare au fost susţinute aproximativ 5.000 de interviuri, ceea ce înseamnă, în medie, mai mult de 40 de interviuri pe zi, rata de angajare fiind de circa 7%. Daniela Vercellino, EMEA Recruitment Manager, Stefanini România, a declarat că se vor face recrutări în continuare, iar echipa va fi extinsă, în condiţiile în care tocmai a fost semnat un nou contract cu un client global din domeniul FMCG. Recunoscută la nivel mondial, Stefanini se numără printre cele mai mari 100 de companii de IT din lume.

Delia Sofonea, People Director eMAG

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Premiile Capital

19 mai 2017

Cei mai buni responsabili CSR

Premiile Capital

12 mai 2017

Cei mai buni CEO din România

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro