Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Retail

Adevăr și mit în e-commerce: Ce NU trebuie să faci dacă pornești un business pe Amazon

Autor: | | 0 Comentarii

În e-commerce, la fel ca în multe alte domenii, există o serie de mituri apărute de-a lungul timpului. Mulți antreprenori începători se sperie atât de tare de ele, încât sfârșesc prin a face niște greșeli care fie le încetinesc dezvoltarea business-ului, fie îi costă scump timp și bani.

 Cum îşi pot da seama cei care încep un business online că se află pe drumul cel bun? Expertul în business online Alexandru Jurca ne-a ajutat să demontăm câteva mituri.

1.E-commerce-ul este în mare parte despre tehologie. Trebuie să fii foarte tehnic pentru a reuşi: “De fapt, e vorba de 5% tehnologie şi 95% business. Majoritatea platformelor sunt foarte intuitive şi automatizate, astfel încât să îţi asigure succesul. Și toate au departamente de suport care îţi pot sări în ajutor”.

2.Amazonul este ca oricare alt magazin online: „Este CEL mai mare magazin online, regele e-commerce. Aşa cum folosim Facebook pentru a ţine legătura cu prietenii şi apelăm la google pentru a găsi răspunsuri rapide, când vine vorba de cumpărături online, nimic nu intrece Amazonul!”

3.Alegi un produs hot, la modă, şi îl vei vinde ca pâinea caldă: „Problema cu astfel de produse este că moda se schimbă foarte repede. Iar un produs care a avut success rasunător azi, e posibil să nu mai vândă deloc peste o lună. Succesul pe termen lung stă în brandul pe care îl construiţi, nu în ce vine la modă”.

4.Trebuie să vinzi doar produse unice, care ies clar în evidenţă pe piaţă: „În realitate, produsul tău trebuie să fie superior calitativ celor de pe piaţă. Îmbunătăţirile aduse acestuia pot fi găsite în review-urile competiţiei. Nu se aşteaptă nimeni să inventezi un produs complet nou şi să îl lansezi pe Amazon”.

5.Ai nevoie de un plan bine pus la punct şi de multe resurse pentru a vinde la nivel global: „Amazonul facilitiează transportul către clienţii din alte ţări printr-un singur click. Ei se vor ocupa atât de întreg procesul de logistică client, cât şi de partea de customer support dacă produsul nu este pe placul cumpărătorului”.

6.Oamenii nu îţi vor cumpăra produsele decât dacă le dai mai ieftin decât competiţia: „Un preţ mai mic nu este asociat cu o ofertă mai bună, ci cu un nivel inferior al calităţii. Mai mult, dacă oamenii nu au auzit de brandul tău şi nu văd recenzii pozitive, ei te vor evita indiferent de preţul afişat”.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

PlayTech

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro