Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Ce îl convinge pe noul consumator să plătească un produs

Autor: | | 0 Comentarii

Comportamentul, consumul și motivația unui consumator sunt zilnic influențate de factori noi, arată specialiştii KPMG. Afacerile sunt încă în stadiul de a se obișnui cu noua generație de consumatori, “millennials”, cu vârste cuprinse între 18 si 34 ani, scrie startupcafe.ro.

Raportul „Me, My Life, My Wallet” (eu, viaţa mea, portofelul meu) – descrie un nou cadru de interacţiunea cu clientul şi identifică factorii care influenţează consumatorul multidimensional din prezent, potrivit KPMG Global Customer Center of Excellence şi KPMG Innovation Labs.

“Datele de tranzacţionare, studiile de piaţă tradiţionale şi profilurile demografice se dovedesc a fi inadecvate când vine vorba de a explica nu numai ce fac clienţii, ci şi de ce”, firmă Willy Kruh, Global Chair of KPMG’s Consumer and Retail practice şi Partner, KPMG în Canada.

„A sosit timpul unei resetări a industriei care să ne reorienteze spre înţelegerea factorilor care impulsionează interacţiunea cu consumatorul în prezent. În acest sens, este necesar un model nou, inteligent şi multidimensional, care să utilizeze informaţii predictive pentru a ajuta companiile să înţeleagă călătoria clientului şi cine sunt clienţii lor cu adevărat”, mai spune specialistul KPMG.

În ziua de azi, clienţii au mai multă putere ca niciodată, iar afacerile din toate sectoarele sunt într-o luptă continuă pentru creştere.

“Strategiile de creştere a afacerii au evoluat în timp de la un focus pe lansarea unui produs pe piaţă la un focus pe atragerea clienţilor prin oferte personalizate şi o mai bună înţelegere a nevoilor lor. Ne aflăm în prezent într-o nouă etapă de evoluţie, în care avantajul competitiv este dat de capacitatea de a acţiona anticipativ. Se diferenţiază cei care pot anticipa nevoile clienţilor şi încep să acţioneze chiar înainte ca însuşi clientul să fie conştient de acea nevoie,” afirmă Richard Perrin, Partner şi Head of Advisory, KPMG în România.

Cei 5 „Mys” se axează pe 5 dimensiuni esenţiale, sau factori comportamentali: motivaţia mea, atenţia mea, conexiunea mea, ceasul meu şi portofelul meu. Fiecare din cei 5 ”Mys”, privit individual, spune doar o parte din povestea clientului. Împreună, aceştia permit companiilor să navigheze prin complexitatea procesului decizional al consumatorului şi să construiască o înţelegere mai complexă a factorilor care afectează preferinţele şi nevoile schimbătoare ale clientului.

Internet of things ajută companiile să adreseze în mod anticipativ nevoile clienţilor şi să răspundă printr-un pachet în cadrul căruia experienţa şi interacţiunea devin gradual la fel de importante ca şi produsul în sine.

 

Portofelul clientului oferă o nouă gândire despre relaţiile noastre în schimbare cu banii, inclusiv forţele care influenţează momentul, locul, modalitatea şi motivul pentru care noi ne deschidem şi închidem portofelele.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

X