PUBLICAȚIILE NOASTRE:
SE INTAMPLA ACUM!

Business

Ce citeşte CEO-ul unei agenţii online de marketing

Autor: Bianca Dobrescu | marţi, 12 ianuarie 2016 | 0 Comentarii

Secretele succesului, Negocierea de gherilă, Tehnici de a vinde, 25 de obiceiuri ale celor mai de succes oameni de vânzări, Ar trebui să testezi asta!, sunt cele cinci titluri care alcătuiesc topul cărţilor de business pe care le citeşte Marius Lăzărescu, CEO Today’s.

Cu toate că a fost scrisă în 1936, în cartea “Secretele succesului” a lui Dale Carnegie, principiile enunţate repezintă, în opinia lui Marius Lăzărescu, piatra de temelie în cariera oricărui antreprenor, om de vânzări sau bun profesionist. 

Despre “Negocierea de gherila”, scrisă de Jay Conrad Levinson, antreprenorul spune că este una dintre cele mai bune cărţi pe care le-a citit în ceea ce priveşte negocierea în vânzarea de servicii.

Stephan Schiffman este unul dintre cei mai de success trainer în vânzări din Statele Unite, apreciază Marius Lăzărescu, susţinând că “25 de obiceiuri ale celor mai de success oameni de vânzări” este o carte plină de sfaturi aplicabile în vânzarea consutativă. 

“Ar trebui să testezi asta”, semnată de Chris Goward, este ideală pentru cei care consider că pot trece la nivelul următor în privinţa performanţei website-ului companiei şi nu ştiu care sunt cele mai potrivite acţiuni, după cum spune CEO-ul Today’s. 

În prezent, Marius Lăzărescu citeşte "Playing to Win: How Strategy Really Works", scrisă de A.G.Lafley, CEO-ul Procter & Gamble. “Pentru a îndeplini obiectivele de business de creştere exponenţială este nevoie de schimbarea strategiei, iar pentru asta este bines ă cunoşti principiile din spatele unei companii gigante internaţionale şi a managerului ei”, explică antreprenorul. 


Printre autorii săi preferaţi se numără Dale Carnegie, Brian Tracy, Zig Ziglar, Stephan Schiffman, Jay Abraham, dar şi Octavian Pantiş, la a cărui carte, "Musai List", spune că se reîntoarce la câteva luni pentru a recite pasajele subliniate.

“Cărţile de business m-au ajutat 110%, mai ales în anii de început în vânzări şi apoi în business, când încă nu aveam un etalon prin care să măsor elementele cu care intram în contact. Ca manager, dacă nu te inspiri din gândirea altor oameni de business, te condamni la mediocritate şi la un business plafonat”, mărturiseşte Marius Lăzărescu. 

Antreprenor, speaker şi consultant, Marius Lăzărescu se află la conducerea propriei agenţii de marketing online, Today’s.

Ce citeşte omul care îi învaţă pe ceilalţi cum să negocieze



SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.