Şi numărul vizitatorilor a crescut, magazinul primind peste 2,8 milioane de persoane, care au plecat acasă cu peste 11 milioane de produse.
Aproximativ 60% din produsele vândute de magazinul au fost produse de mobilier, restul însemnând accesorii şi decoraţiuni. Cea mai vândută familie de produse de mobilier a fost FAKTUM (corpuri de bucătărie) cu peste 41.000 de bucăţi, iar cea mai vândută familie de accesorii şi decoraţiuni a fost IKEA 365+ (tigăi, oale, borcane, ustensile de bucătărie), cu peste 192.000 de bucăţi. În ceea ce priveşte rezultatele acţiunii de colectare a bateriilor şi becurilor uzate (iniţiată anul trecut în magazinul IKEA, în punctul verde de la Ieşire Clienţi), peste 205.000 baterii uzate au fost aduse de către vizitatori în perioada menţionată. “O creştere a vânzărilor cu 10,5% în 2011 e un motiv de mândrie pentru întreaga echipă, cu atât mai mult cu cât suntem printre puţinele pieţe IKEA care au înregistrat creşteri – vorbim despre pieţele cu magazine deja existente. Ne-am propus să fim de partea consumatorilor, să le cunoaştem şi să le înţelegem din ce în ce mai bine nevoile şi dorinţele din viaţa de zi cu zi de acasă. Ştim că sunt tot mai atenţi atunci când îşi fac lista de cumpărături şi că nu vor să facă niciun compromis în privinţa calităţii, designului şi nici a serviciilor primite. De aceea, ne-am concentrat pe oferirea celui mai bun raport calitate-preţ, atât în privinţa produselor, cât şi a serviciilor noastre”, a declarat Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA Romania.

Numărul mediu al angajaţilor magazinului IKEA în anul de catalog 2011 a fost de 425 de persoane, dintre care 54% sunt femei, iar 94% sunt angajaţi pe perioada nedeterminată. 65% dintre angajaţi lucrează la magazinul IKEA de peste 3 ani, iar media de vârstă în companie este în continuare de 31 de ani.