SE INTAMPLA ACUM!

Actualitate

Care sunt tipurile de reclame blocate de Google în 2015

Autor: Bianca Dobrescu | sâmbătă, 23 ianuarie 2016 | 0 Comentarii

Dacă arunci o privire asupra reclamelor nereuşite de care Google te-a salvat, anul trecut, ai pierde, per total, 25 de ani. Ceea ce, potrivit unui raport publicat de compania Mountain View înseamnă 750 milioane de reclame, transmite adweek.com.

Numărul total ar ”reclamelor nereuşite” – acelea care nu respectă cumva politicile Google – au crescut cu 49% de la 524 de milioane de reclame blocate în 2014.

Iată o listă cu tipurile de reclame pe care Google le-a blocat anul trecut:

1. Contrafăcute

Google spune că a suspendat peste 10.000 de site-uri şi mai bine de 18.000 de conturi care au încercat să vândă bunuri precum ceasuri de marcă contrafăcute.

2. Farmaceutice

Peste 12,5 milioane de reclame au încălcat politicile privind medicina şi sănătatea anul trecut. Un exemplu în acest sens ar fi: medicamentele care nu au fost aprobate pentru a fi folosite sau despre care s-a pretins că ar fi la fel de eficiente precum medicamentele prescrise.

3. Escrocheriile privind pierderea în greutate

Google a spus c a suspendat reclame de la peste 30.000 de website-uri care susţineau că se poate slăbi fără dietă sau fără exerciţii.

4. Înşelătorie
Google a blocat aproape 7.000 de site-uri care se ocupau cu înşelătoria.

5. Software

nedorit

Peste 10.000 de site-uri care ofereau software nedorit (acel tip de software care încetineşte device-urile sau le schimbă pagina principală a browserelor) au fost blocate prin AdWord. Google a anunţat, de asemenea, că a redus descărcările nedorite prin reclame, la 99%.

6. "Trick to click"

Mai mult de 17 milioane de reclame care sunt menite să păcălească oamenii prin interacţionarea cu aceştia (de pildă avertizări de sistem false) au fost blocate anul trecut.

7. Clickurile accidentale

Google a anunţat că, acum, există un instrument care reduce numărul de clickuri accidentale ale utilizatorilor pe reclame în timp ce o persoană navighează pe o anumită pagină de internet.

8. Încălcarea politicii

Anul trecut s-a descoperit că reclamele care au apărut în peste 25.000 de aplicaţii pentru mobil au încălcat politicile Google. Per total, Google a anunţat că a blocat peste 1,4 milioane de aplicaţii care nu au respectat politicile pentru website-uri şi aplicaţii mobile.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii