Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Care au fost cele mai populare nuanţe pentru automobile în 2017

Autor: | | 0 Comentarii

La nivel global, albul își menține poziția predominantă în toate segmentele și ocupă în continuare primul loc, cu o cotă de piață de aproape 40%. În frunte cu negru, gri și argintiu, culorile acromatice continuă să fie cele mai populare.

Când vine vorba despre culori, ponderea de albastru şi de roşu este aproape egală, urmată de maro. O privire de ansamblu globală asupra segmentelor auto arată: cu cât este mai mică maşina, cu atât culoarea este mai intensă.

Odată cu creşterea vânzărilor şi a numărului de modele, vehiculele sportive utilitare (SUV) influenţează semnificativ datele de popularitate. În timp ce albul şi negrul sunt în continuare culori predominante în acest segment, roşul, albastrul şi, în special, nuanţele de maro apar tot mai des. Acest lucru reflectă creşterea şi diversificarea (de altfel, previzibile) gamei de modele a acestor vehicule robuste.

Datele din Raportul de culoare european pentru 2017 arată că nuanţele acromatice sunt, în continuare, cele mai populare. Aproximativ 78% dintre toate maşinile au fost vopsite în alb, negru, gri sau argintiu anul trecut, marcând o continuare a acestei tendinţe. Dintre culorile acromatice, proporţia de gri a crescut la 19%, atingând, acum, aceeaşi popularitate ca şi negrul. Creşterea proporţiei de gri este evidenţiată de diversitatea tot mai mare a paletei sale de nuanţe. Cu mai mult de 100 de variaţii, griul are al doilea cel mai mare număr de nuanţe după albastru.

"Griul – cu asociaţiile sale cu betonul şi sticla – reprezintă culoarea care evocă cel mai bine atmosfera urbană şi a crescut puternic în ultimii ani. Cu nuanţe de gri luminos şi mediu, până la antracit întunecat, griul aduce o mare varietate şi, astfel, şi-a câştigat poziţia puternică pe piaţă", a declarat Mark Gutjahr, head of Automotive Color Design EMEA, la divizia de Produse de acoperire a BASF.

Dintre culori, albastrul continuă să fie puternic în trend. Deşi cota totală de 10% a rămas stabilă, proporţia de albastru a crescut considerabil în paleta cromatică: aproape fiecare a doua maşină colorată, produsă în Europa în 2017, a fost albastră – tendinţă anticipată de designerii de culoare BASF şi reflectată de numeroasele nuanţe de albastru din ultimele colecţii de culori. Cu aproape 130 de variaţii, albastrul a rămas pe primul loc şi în ceea ce priveşte diversitatea nuanţelor.

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.