Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Turism

Bucureştiul are nevoie de un brand turistic şi de încrederea locuitorilor săi

Autor: | | 1 Comentarii

Bucureştiul a evoluat mult din punct de vedere turistic în ultimii cinci ani şi a devenit principala destinaţie turistică a României pe partea de incoming, ca număr de turişti, însă are nevoie de promovare coerentă, de un brand turistic şi de încrederea locuitorilor săi, spune Traian Bădulescu, consultant în turism, pentru Agerpres.

În 2017, Capitala a depăşit pentru prima dată pragul de 2 milioane de turişti, din care peste jumătate au fost străini. 

"Din păcate, de multe ori, bucureştenii nu sunt conştienţi de potenţialul mare pe care îl are Capitala, iar, pe de altă parte, turiştii străini rămân încântaţi. Gradul de satisfacţie, după vizitarea Bucureştiului, este mult peste cel de aşteptare. Aceasta indică faptul că Bucureştiul nu este încă promovat agresiv şi coerent pe pieţele ţintă dar este într-o perioadă ascendentă, pe val", a spus Traian Bădulescu. 

Potrivit hotelierilor şi touroperatorilor, 2017 a fost cel mai bun an turistic din istoria Bucureştiului.  Din ce în ce mai multe site-uri şi cotidiene sau reviste internaţionale recomandă în mod pozitiv Capitala României. 

Capacitatea de cazare a Bucureştiului aproape că s-a triplat în ultimii 15 ani. În prezent sunt aproape 20.000 de locuri de cazare.

"În ultimii ani s-au dezvoltat şi structurile de cazare dedicate tinerilor, Bucureştiul având aproape 50 de hosteluri autorizate. De asemenea, există circa 500 de apartamente în regim hotelier clasificate la 3 stele, care totalizează peste 1.100 de locuri de cazare", a spus Traian Bădulescu. 

Acesta apreciază că 55% dintre turiştii care sosesc în Bucureşti vin pentru afaceri şi evenimente (MICE), 25% sunt turişti de city break, 15% sunt turişti care iau parte la circuite ale României şi aleg 1-2 nopţi de cazare în Capitală, la care se adaugă turiştii care vin pentru concerte sau vizite la prieteni. 

Numărul turiştilor străini sosiţi în Bucureşti a fost de peste 1,104 milioane în 2016, în creştere cu 11,35% faţă de 2015. De asemenea, 822.404 de români au fost prezenţi în Bucureşti în anul 2016. 

Principalele ţări din care provin turiştii străini din Bucureşti sunt Germania, Italia, Israel, Franţa, SUA, Austria, Marea Britanie, Spania şi Olanda. Printre pieţele emergente se numără Polonia, Grecia şi Israel. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

X