Aceștia nu au avansat o dată sigură pentru acest plan, însă au spus că sunt deschiși către noi parteneriate prin care să își optimizeze activele. ”În acest moment suntem în discuții cu potențiali parteneri pentru a optimiza spațiul din magazinele existente”, a declarat Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Dépôt.

De asemenea, ca parte a strategiei de dezvoltare, conducerea companiei ia în  calcul închirierea spațiilor rămase libere după transformarea magazinelor. Brico Dépôt este deţinut de compania britanică Kingfisher plc și operează în prezent în opt puncte comerciale: trei în București – Pantelimon, Orhideea și Chiajna, și magazinele deschise la mijlocul lunii octombrie în țară, la Ploiești, Pitești, Brașov, Arad și Oradea.

Kingfisher, cu afaceri de circa 11. mld. lire sterline în 2012 şi peste 1.080 de magazine în Europa şi Asia, și-a făcut intrarea “oficială” pe piaţa locală de bricolaj, în primăvara acestui an, prin redeschiderea primelor două magazine reconfirgurate în formatul Brico Dépôt (ex- Bricostore din Pantelimon şi Orhideea). Reprezentanții companiei au anunțat atunci că procesul de rebranduire a celor 15 magazine preluate de la Bricostore se întinde pe doi ani.

„Planul e să remodelăm cele 15 magazine preluate în depozite Brico Dépôt în curs de doi ani. Vrem să creştem reţeaua la 50 de depozite. Piaţa ne indică faptul că există acest potenţial şi cifra nu este una prea ambiţioasă. Avem un obiectiv clar: Brico Dépôt să ajungă nr. 1 pe piaţa românească de bricolaj (…) Nu este vorba despre încă un magazin pe piața românească de DIY, ci de lansarea în România a unui concept nou și diferit”, spunea Patrick Papot.
Din iunie 2013, de când au preluat cele 15 Bricostore din România, britanicii au intrat într-un proces complex de transformare a magazinelor în Brico Dépôt.