Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Infrastructura

BREAKING NEWS UPDATE: Pe 20 iulie vom avea o NOUĂ AUTOSTRADĂ

Autor: | | 17 Comentarii

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Ovidiu Silaghi, a verificat astăzi stadiul lucrărilor la tronsoanele Cernavodă - Medgidia şi Medgidia - Constanţa ale Autostrăzii Bucureşti - Constanţa, care ar fi trebuit să fie inaugurate pe 30 iunie.

Ministrul tocmai a anunţat că inaugurarea porţiunilor va avea loc pe 20 iulie, această dată de inauguare fiind cea existentă în graficul constructorilor şi nu cea de 30 iunie.  Ministerul Transporturilor anunţa în martie că la 30 iunie se va circula pe tronsonul Constanţa-Medgidia, pe două benzi, iar pe tronsonul Medgidia-Cernavodă pe o bandă, ca şi pe centura ocolitoare a municipiului Constanţa. Cu cinci zile înainte de inaugurarea de pe 20 iulie, ministrul Silaghi a anunţat că se nu se va putea circula de la Agigea la Murfatlar, pentru că vor trebui efectuate lucrări la sensul giratoriu de la Murfatlar. Acesta trebuie desfiinţat. Septimiu Buzaşu, secretar de stat în MT a precizat că pe tronsonul Cernavodă - Megidia, unde se va deschide circulaţia pe o singură bandă pe sens (regim de DN), viteza maximă va fi de 80 km/h. Lucrările la acest tronson vor fi finalizate la începutul anului viitor. Tronsonul Murfatlar-Constanţa al autostrăzii A2 a fost inaugurat la sfârşitul lunii iulie 2011, când traficul rutier se putea desfăşura pe un singur fir, după două luni terminându-se lucrările de construire şi pentru celălalt sens de mers.

Doar pe tronsonul Medgidia - Cernavodă se va circula pe câte o bandă pe sens deoarece acest segment este cel mai întârziat. Asta după ce contractul iniţial, încheiat cu societatea constructoare Colas, a fost reziliat la începutul anului trecut. MTI a organizat o nouă licitaţie în 2011, câştigată de consorţiul Astaldi SPA - Max Boegl.

Lungimea totală a tronsonului de autostradă este de 20,491 kilometri, din care 0,20 kilometri reprezintă zona de racordare la Autostrada existentă. Valoarea contractuluieste de 498 milionae lei fără TVA. Durata contractului este de 63 de luni, respectiv trei luni proiectare la care se adaugă 12 luni execuţie. Perioada de garanţie este de 48 luni. Obiectivul este finanţat din fonduri BEI şi Fonduri de Coeziune. Pentru tronsonul Medgida - Constanţa, de 38,2 km, valoarea contractului este de 596 milioane lei, fără TVA. „Aici nu avem spaţii de servire dar considerăm că este foarte util să asigurăm accesul turiştilor la mare. Suntem mulţumiţi de cum lucrează constructorul. Se lucrează bine pe două tronsoane”, a precizat ministrul transporturilor. Septimiu Buzaşu a menţionat şi că, tot pe 20 iulie, va fi deschisă şi centura ocolitoare a Constanţei, care are o lungime de 21,8 km. Până atunci urmează să fie finalizată şi mutarea conductei Transgaz care crează probleme în acest moment. Valoarea contractului pentru varianta ocolitoare este de 438 milioane lei fără TVA.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro