Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

BMW M4 CS: 460 CP și 0-100 km/h în 3,9 secunde

Autor: |

Divizia BMW M GmbH a prezentat o nouă ediţie limitată, M4 CS, care completează nişa dintre M4 Coupé cu pachet Competition şi modelul M4 GTS, dedicat perfromanţelor de circuit.

Conform oficialilor BMW, M4 CS continuă tradiţia lungă de decenii a ediţiilor speciale M de succes, care a început în 1988 cu E30 BMW M3 Evolution. Noul BMW M4 CS va fi produs la uzina BMW din München. Lansarea marchează şi noua nomenclatură pe care BMW M GmbH o introduce pentru modele sale. Poziţionate deasupra modelelor M standard se vor afla versiunile Competition, cu performanţe îmbunătăţite. Apoi urmează modelele ediţie specială CS, aflate un eşalon mai sus. Poziţionate în top sunt "formatorii de brand", cu performanţe de vârf, construiţi pentru motorsport şi competiţii club sport, dar care sunt omologaţi pentru şosea.

 

Motorul de 3,0 litri măreşte puterea M4 cu pachet Competition cu 10 cai-putere, la un maxim de 460 CP. Tehnologia M TwinPower Turbo de ultimă oră permite M4 CS să coboare sub plafonul de patru secunde pentru sprintul de la 0 la 100 km/h, oprind cronometrul la 3,9 secunde. Viteza maximă a M4 CS, care dispune standard de pachet M Driver, este limitată electronic la 280 km/h. Datorită celor două turbocompresoare mono-scroll, coolerului pentru aerul de încărcare, High Precision Injection, gestiunii variabile a supapelor VALVETRONIC şi sincronizării complet variabile a axului cu came Double-VANOS, motorul cu şase cilindri dispuşi în linie vizează clar şi constant eşaloanele superioare de performanţă, dar, în egală măsură, oferă o dezvoltare a cuplului semnificativ de la turaţii reduse şi obţine niveluri ridicate de eficienţă.

 

Noul BMW M4 CS este echipat cu transmisie M cu dublu ambreiaj (M DCT), cu Drivelogic, cu şapte trepte. Această transmisie de ultimă oră are un radiator de ulei separat şi permite atât schimbarea automată a vitezelor, cât şi intervenţii manuale prin utilizarea clapetelor de pe volan. Schimbara vitezelor se face ultra rapid. fără întreruperea fluxului de putere. În acelaşi timp se utilizează un raport al şaptelea lung pentru a menţine turaţia redusă şi pentru a minimiza consumul de combustibil pe parcursul călătoriilor lungi pe autostradă.

 

Interiorul noului BMW M4 CS atrage prin ambianţa sportivă pe care o propune. Scaunele sport M ultrauşoare, tapiţate cu piele/Alcantara, impresionează, iar nota dinamică se extinde până la decoraţiunile panourilor uşilor care sunt realizate din fibre naturale compactate şi dispun de curele de închidere în loc de mânere.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro