IT & C

Black Friday: Cumperi online sau direct din magazin?

Autor: Bogdan Biszok | vineri, 16 noiembrie 2012 | 7 Comentarii

Black Friday (Vinerea Neagră) este ziua cu cele mai mari reduceri din an, însă în timp ce unii preferă să cumpere online şi să aştepte produsul acasă, alţii se înghesuie în magazine şi stau ore întregi la cozi pentru a fi siguri că intră în posesia produsului dorit.

Black Friday, ziua reducerilor masive, cade pe 23 noiembrie, iar majoritatea retailerilor online de la noi şi-au anunţat participarea. Din rândul magazinelor tradiţionale, doar Altex şi Flanco au anunţat că vor oferi reduceri la produse vinerea viitoare.  Astfel, dacă la noi majoritatea consumatorilor vor cumpăra online de Black Friday, peste Ocean, americanii sunt obişnuiţi să stea la cozi imense în faţa magazinelor precum Wal-Mart, Target, Macy's, Best Buy, Toys 'R Us pentru a cumpăra produse la preţuri reduse. Motivul este simplu, în magazinele fizice reducerile practicate de comercianţi sunt mult mai mari.   Lista magazinelor care vor participa anul acesta la Black Friday În ultimul timp însă retailerii tradiţionali din SUA au început să ofere reduceri similare şi pe online. Astfel dacă în 2006 doar 23% dintre cumpărăturile de Black Friday erau făcute online, anul trecut procentul a urcat până la 40%.  În următorii doi ani acest procent va trece de 50%, potrivit Wall Street Journal. În SUA, de Black Friday, se cheltuiesc peste 50 de miliarde de dolari. Spre comparaţie, în ţara noastră vânzările sunt de ordinul zecilor de milioane de euro. Black Friday: Vine ziua reducerilor masive! <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/BNnM24FVVAQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

EVZ

Unica

Elle

Ziare.com

dz

Adevarul

Click

Animal Zoo

spune-ti parerea

LASA UN COMENTARIU

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.