Date până la ora 11:00
·         Comenzi în valoare de 37 mil. euro
·         463.000 de produse vândute, 536.000 de produse rămase disponibile
·         Vârful de vizite a fost de 452.000 de oameni
·         1.491.000 vizite 
·         66% dintre vizite sunt de pe dispozitivele mobile
·         Peste 46 milioane de pagini vizitate de clienți
·         În primele 20 min s-au epuizat cele 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică
·         30 bijuterii cu diamante vândute
 
Vânzări pe categoriile vedetă:
·         Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 68.000 de bucăți
·         Electrocasnice mici: peste 38.000
·         Componente și periferice PC: peste 28.000
·         Televizoare: peste 18.000
·         Telefoane: 17.000

S-au mai vândut 9,7 kg de aur și toate autoturismele. Mod de livrare: 441.000 prin curier, 16.000 showroom și 4.000 prin Poșta Română.
 
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șasea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice. Datorită reducerilor între 30% și 80%, clienții eMAG pot achiziționa de Black Friday mai multe produse cu aceiași bani pe care i-ar da în mod uzual pe unul singur.